۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۶:۴۵
چکیده-ای-از-اخبار-فدراسیون-جهانی-بدمینتون
از سال 2021 بدمینتون در برنامه رشته های ورزشی المپیاد دانشجویی تابستانی قرار خواهد گرفت. هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی ورزشهای دانشگاهی با درخواست فدراسیون جهانی بدمینتون موافقت نمود. این تصمیم اخیرا در شهر گوانژو کشور کره گرفته شده است.



برخی از ستارگان مطرح پارا بدمینتون در مسابقات بین المللی دوبلین در ماه گذشته شرکت نمودند. از میان این افراد می توان به چان هویون از هنگ کنگ در کلاس ورزشی WH2 اشاره نمود. وی توانست در این مسابقات عنوان قهرمانی ماده انفرادی را کسب نماید و همچنین در ماده تیمی نیز افتخاراتی را کسب نمود. ساتر ارات از سوئیس نیز از جمله 5 ورزشکاری بود که توانست 2 مدال کسب نماید.

 فدراسیون جهانی بدمینتون با همکاری سازمان ملل برنامه ای را برای آموزش جوانان دارد. این برنامه در کشورهای مختلف از جمله آلمان، کلمبیا، ایالات متحده اجرا شد. این برنامه با توجه به تصمیم اخیر بخش توسعه فدراسیون جهانی بدمینتون و دفتر بخش ورزش برای توسعه و صلح سازمان ملل صورت گرفت. دوره اولیه با حضور 28 نفر از 14 کشور برگزار شد. این برنامه ها توانسته است تاکنون 12 جوان را برای تدریس بدمینتون در کشورهایشان آموزش دهد. پس از اتمام هر دوره شرکت کنندگان همچنان مورد حمایت و راهنمایی فدراسیون جهانی بدمینتون خواهند بود تا بتوانند هر چه بیشتر بدمینتون را به کودکان آموزش دهند. این برنامه توانسته حتی مشارکت زنان را در بدمینتون بهبود بخشد.      
کد خبر : ۷۷۳
اشتراک در