۲۱ تیر ۱۳۹۴ ۰۴:۳۹
رقابت-های-جام-جهانی-تیراندازی-معلولین-–-کروواسی---تیم-میکس-ایران-در-تپانچه-بادی-P5-به-عنوان-چهارم-دست-یافت

در ادامه رقابت های روز دوم، ملی پوشان کشورمان در مسابقات تیمی تپانچه بادی P5 شرکت کردند.
تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی، برای اولین بار بود که در مسابقات تپانچه بادی P5 (پنج تیر) شرکت می كرد و این حضور، اولین تجربه تیراندازی جانبازان و معلولین ایران در این ماده بود.
در مسابقات این ماده، تیم های روسیه، لهستان و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند و عنوان چهارم به تیم ایران رسید.
رقیه اله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی در خصوص این مسابقات گفت: برای اولین بار بود که تجربه شرکت در این ماده را داشتیم و هدف مان صرفا امتحان سلاح های این ماده و کسب تجربه بود. ضمن اینکه این ماده در زمره مواد مسابقات پارالمپیک نیست و جنبه فرعی داشت.

وی افزود: در مجموع 23 تیرانداز از 12 کشور جهان در مسابقات این ماده شرکت کردند و به صورت انفرادی مهدی زمانی با 323 امتیاز پانزدهم، ساره جوانمردی با 322 امتیاز هفدهم و عالیه محمودی با 282 امتیاز بیست و دوم شد و در مجموع تیمی نیز ایران با امتیاز 927 در جایگاه چهارم ایستاد.

 


در ادامه مسابقات امروز، هم اکنون معصومه خدابخشی در ماده تفنگ بادی R4 به مصاف حریفان رفته است و مسابقات وی تا بعداظهر به طول می انجامد.

رقابت های تیراندازی جام جهانی کروواسی، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از روز گذشته با حضور 272 تیرانداز از 47 کشور در شهر اوسییک آغاز شد و تا 24 تیر ماه در جریان خواهد بود.

 


تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی، کبری رضایی و مهدی زمانی در این رقابت ها شرکت نموده است.

کد خبر : ۷۷۰
اشتراک در