۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۲:۳۵
تورنمنت-بین-المللی-تیر-و-کمان-معلولین---جمهوری-چک---تیم-های-میکس-ایران-در-بخش-کامپوند-و-ریکرو-از-راه-یابی-به-نیمه-نهایی-بازماندند


در سومین روز از رقابت های تیر و کمان معلولین در جمهوری چک، نمایندگان کشورمان در مسابقات بخش میکس حضور یافتند.

تیم میکس ایران در بخش ریکرو، متشکل از راضیه شیرمحمدی و ابراهیم رنجبر تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند اما از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در بخش کامپوند نیز تیم میکس ایران متشکل از هادی نوری و سمیه عباسپور تا یک چهارم با موفقیت پیش رفتند اما موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشدند.

بدین ترتیب رقابت های روز سوم برای کاروان ایران با انجام رقابت های میکس، پایان یافت.

 

 


مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان در خصوص عملکرد کمانداران ایرانی گفت: همان طور که قبلا نیز اعلام شده بود، مسابقات چک صرفا برای ما جنبه تدارکاتی دارد و بیش از کسب نتیجه و مقام، به اصلاح اشکالات و همین طور محک زدن کمانداران فکر می کنیم.

وی افزود: با تغییر ایجاد شده در کادر فنی و به دنبال آن تغییراتی که در تکنیک کمانداران ایجاد شد، به دنبال فرصتی بودیم تا در یک رویداد رسمی، ملی پوشان در شرایط جدید محک بخورند که مسابقات جمهوری چک این فرصت را فراهم کرد.

کهتری اعلام کرد: قرار بود مسابقات فینال در بخش کامپوند و ریکرو، امروز (شنبه)، انجام شود که با اعلام کمیته مسابقات، زمان برگزاری مسابقات فینال به روز یکشنبه، 21 تیر ماه موکول شد.

بر این اساس، ابراهیم رنجبر و سمیه عباسپور، روز یکشنبه (21 تیرماه) برای کسب نشان طلای بخش ریکرو و کامپوند به مصاف حریفان خواهند رفت.

تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک با حضور نمایندگان 25 کشور از 17 تیرماه به صورت رسمی آغاز شد و تا 22 این ماه در جریان خواهد بود.

این رقابت ها فاقد سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک است و صرفا در زمره رقابت های WORLD RANKING قرار دارد و از این رو مسابقات تدارکاتی خوبی برای رقابت های جهانی کسب سهمیه آلمان به شمار می رود.

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور و با هدایت نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی، در این مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر : ۷۶۹
اشتراک در