۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۰۶:۲۷
تمرینات-فوق-العاده-بود---حریف-را-حین-مسابقات-ارزیابی-می-کنیم
کماندار ملی پوش تیم ملی جانبازان و معلولین گفت: تمریناتمان در اردو فوق العاده بود و مربیان و عوامل تیم ارتباط روحی و روانی خوبی با افراد تیم داشتند و ملی پوشان را هر چه بیشتر برای مسابقات آماده کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، ابراهیم رنجبر درخصوص اردوها بیان داشت: اردوهایی که طی این مدت برگزار شد بیشتر مقدماتی و در راستای آمادگی برای کسب سهمیه پارالمپیک در آلمان که شهریور ماه برگزار می شود، بود.

وی ادامه داد: در راستای این هدف، برنامه و تمریناتی که توسط مربی ها در اردو انجام شد، می توانم بگویم فوق العاده بود و مربیان و عوامل تیم ارتباط روحی و روانی خوبی با افراد تیم داشتند و ملی پوشان را هر بیشتر برای مسابقات آماده کرده اند.

این ملی پوش کشورمان در خصوص نتایج مسابقات گفت: هنوز زود است که بخواهیم از نتایج مسابقات بگوییم اما هدف ما کسب مدال پارالمپیک 2016 و در آن راستا اولین قدم کسب سهمیه پارالمپیک در آلمان است.

رنجبر در رابطه با شناخت از حریفان گفت: ما حریف ها را حین مسابقات ارزیابی می کنیم با توجه به رکوردهایی که در مسابقات زده شده سعی می کنیم بر اساس همان برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم بالاتر از رکورد ثبت شده را بزنیم.

وی در پایان گفت: ما دارای رکوردهای خوبی هستیم و امیدواریم که بتوانیم رکوردهای خوب را در چک و آلمان هم تکرار کنیم.

گفتنی است، رقابت های بین المللی جمهوری چک به منزله رویدادی تدارکاتی برای تیم ملی محسوب می شود تا ملی پوشان با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جهان آلمان که دارای امتیاز سهمیه مستقیم پارالمپیک نیز هست، حضور یابند.

تیم ملی تیر و کمان با ترکیب، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور عازم رقابت های جمهوری چک می شود.

کد خبر : ۷۶۳
اشتراک در