۸ تیر ۱۳۹۴ ۰۵:۰۶
تشریح-وضعیت-موجود-ورزش-بانوان-در-دومین-جلسه-شورای-ورزش-بانوان
تشریح وضعیت موجود ورزش بانوان و تحلیل شرایط (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها) از جمله مواردی است که در دومین جلسه ورزش بانوان که امروز برگزار می شود مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، پیش از این اولین جلسه ورزش بانوان در محل فدراسیون 14 اردیبهشت با هدف برنامه ریزی، تهیه و اجرای طرح جامع برای توسعه ورزش بانوان برگزار شده بود.

همچنین در جلسه نخست آقایان دکتر کارگری، قربان حسنی، هادیزاده، جعفری و خانم ها دکتر مشرف جوادی، سیما لیموچی، شاعری و الله کرمی حضور داشتند.

دکتر مشرف جوادی در این جلسه بر اینکه فدراسیون باید به خانم ها اعتماد کند و به آن ها اختیار دهد، تاکید کرد و گفت: فدراسیون همچنین باید از نظر بودجه، اعزام و مسابقات به بخش بانوان توجه ویژه داشته باشد؛ توجه مستمر به دانش افزایی و ارتقای آموزش مربیان و داوران در سطوح مختلف و بین المللی (کلاس های مربیگری، داوری و کارگاه های آموزشی و بازآموزی) باید مدنظر باشد، ضمن این در چند سال اخیر تعامل با نایب رئیسان بانوان هیئت های استان ها صرفا تلفنی بوده که باید این موضوع نیز مدنظر فدراسیون باشد.

سیما لیموچی نیز به این نکته تاکید داشت که چون می خواهیم تشکیلات را راه بیاندازیم باید مصوبه هیئت رئیسه داشته باشیم.

شاعری نیز در این جلسه به نکاتی اشاره کرد که عبارتند از:
1- چهار رشته بانوان فدراسیون نابینایان نیاز به تغییرات اساسی دارد.
2- در بخش آموزش نیازمند هستیم.
3- باید نگاه حرفه ای و مدیریتی جدی تری به مقوله ورزش بانوان داشته باشیم.
4- اعزام یکی از مباحث بسیار اثرگذار است.
5- این کار نیازمند برنامه بلند مدت است.

جعفری هم بر اینکه باید در خصوص جوانان و استعدادیابی از پایه کار شود، تاکید داشت.

همین طور هادیزاده با بیان اینکه نکته مهم و قابل تامل فقر فرهنگی جامعه نسبت به ورزش معلولین است، اشاره ویژه ای کرد و ادامه داد: در استان ها مشکلات زیادی برای ورزش بانوان وجود دارد که باید حل شود.

گفتنی است، تشریح وضعیت موجود ورزش بانوان و تحلیل شرایط (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها) از جمله مواردی است که در جلسه امروز مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر : ۷۴۹
اشتراک در