۶ تیر ۱۳۹۴ ۰۵:۳۰
ساره-جوانمردی---با-تمام-قوا-برای-رکورد-زدن-تلاش-می-کنیم---انگلیس-و-کره-از-رکوردداران-هستند
بانوی ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: با تمام قوا برای برد تلاش می کنیم؛ رکوردداران این رشته ورزشی انگلیس و کره هستند، امیدوارم بتوانیم در کرواسی اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، ساره جوانمردی با بیان اینکه اکنون در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی در سال 94 هستیم، گفت: چهارمین مرحله اردو از 31 خرداد ماه شروع شده و تا 16 تیر ماه که برای رقابتهای کرواسی اعزام می شویم (برای کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو) ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان سهمیه گرفتیم و امیدواریم امسال هم ارتقای رکوردی داشته باشیم و بتوانیم پیشینه خوبی برای این دوره از مسابقات کسب کنیم.

این بانوی ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین ادامه داد: در حال حاضر در طول روز صبح ها از ساعت 8:30 تا 12 و عصرها از 4 تا 7 بعد از ظهر تمرین می کنیم من فکر می کنم با توجه به تعداد روزهای اردو و روزهایی که باقیمانده مدت زمان خوبی برای تمرین داریم و کافی است.

جوانمردی گفت: الان آمادگی نسبی برای حضور در رقابت ها داریم و حتما تا پایان روزهای آینده آمادگی کامل کسب می کنیم و باید پرتوان به مسابقات جهانی برویم چرا که سطح مسابقات بالاست اما درکل در وضعیت خوبی هستیم و مشکلی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه با تمام قوا برای برد تلاش می کنم، عنوان کرد: در رشته تپانچه بادی کشورهای روسیه، اوکراین، مقدونیه، کره و چین حضور دارند و فکر می کنم در رشته 50 متر خفیف کشورها نماینده دارند و در 10 متر بادی نماینده ندارند اما در کل رکورددار این رشته ورزشی انگلیس و کره هستند، خصوصا کره چرا که در اینچئون رکورد کره را بعد از 30 سال شکستیم و مدال طلا را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کردیم و امیدوارم در کرواسی هم اتفاق خوبی رقم بزنیم و طلا بگیریم.

جوانمردی در خصوص حضور در کنار ورزشکاران توانمند و اینکه چه برنامه هایی در این رابطه دارد، گفت: سال گذشته از طرف تیم تیراندازی استان فارس لیگ برتر دعوت شدم رکورد خوبی هم کسب کردم اما در حال حاضر از اینکه بخواهم در کنار ورزشکاران توانمند باشم، هنوز برنامه خاصی ندارم.

کد خبر : ۷۴۴
اشتراک در