۴ تیر ۱۳۹۴ ۰۶:۰۸
نماینده-سازمان-بهزیستی-در-ستاد-روز-ملی-پارالمپیک---در-راستای-توسعه-ورزش-همگانی-گام-های-اساسی-برداشته-شود
جواد مرزانی (نماینده سازمان بهزیستی در ستاد روز ملی پارالمپیک) گفت: در سازمان بهزیستی سه یا چهار برنامه راهبردی برای توسعه ورزش همگانی داریم چرا که قهرمانان ما از دل ورزش های همگانی بیرون می آیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، جواد مرزانی گفت: برنامه های کمیته ملی پارالمپیک به نظر کامل می آید اما جای کار هم دارد؛ سال گذشته اولین جلسه ای که برگزار شد بازخورد خوبی داشت البته نقاط ضعفی بود، اما نقاط ضعف را پوشش دادیم؛ نقاط ضعف باید به عمل برسد تا مشخص شود.

وی ادامه داد: طی برنامه هایی که داریم و همکاری هایی که استان ها دارند به نتیجه مطلوب رسیده ایم و امیدواریم با ادامه این روند طی سال های آینده برنامه ها را چه از بعد تبلیغاتی و ... پیش ببریم که جامعه هدف (معلولین) هم  از انزوا بیرون بیاید.

مرزانی افزود: طی برآوردهایی که داشتیم و برنامه هایی که انجام دادیم خوشبختانه معلولان در حال حاضر با یک نگاه دیگر ورزش را پیگیری می کنند در واقع خود معلولان برای فعالیت درخواست می کنند و دیگر خانه نشین نیستند.

وی در خصوص تجهیزات ورزشی گفت: این قشر نیازمند تجهیزات هستند باید برای بهبود این بخش بودجه جذب کنیم قطعا با حمایت ها معلولانی که از ورزش دور بوده اند سر ذوق می آیند و با این کار می توانیم در سال های آینده قهرمان های بهتری داشته باشیم ضمن اینکه ورزش های همگانی گسترش بیشتری می یابد.

ایشان عنوان کرد: در سازمان بهزیستی سه یا چهار برنامه راهبردی برای توسعه ورزش همگانی داریم چرا که قهرمانان ما از دل ورزش های همگانی بیرون می آیند.

وی افزود: اخیرا سازمان بهزیستی همکاری خوبی با فدراسیون جانبازان و معلولین دارد.

مرزانی تصریح کرد: کشوری در حال توسعه هستیم بنابراین باید در بحث ورزش همگانی و تولیدات ورزشی مستقل باشیم؛ بحث تحریم ها جدی است و معضل است اما گذراست، با سیاست های مقاومتی که ابلاغ شده تا 2 سال آینده باید حل شود و فکر می کنم در حال حاضر هم رو به جلو هستیم، در واقع این دوره ای است که باید با همکاری همه مردم و دولتمردان طی شود.

کد خبر : ۷۴۳
اشتراک در