۳ تیر ۱۳۹۴ ۰۴:۲۴
چابکی---اگر-کارگروه-ها-را-با-اهداف-پیش-ببریم-قطعا-موفق-می-شویم
دبیر بخش پزشکی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک گفت: نیاز به زمان داریم تا بتوانیم افرادی را انتخاب کنیم که از نظر تجربی و علمی مسلط به کار باشند. اگر واقعا بتوانیم کارگروه ها را با اهداف پیش ببریم قطعا موفق خواهیم بود چرا که از موازی کاری جلوگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر زهرا چابکی با بیان اینکه کارگروه پزشکی کمیته پارالمپیک به عنوان زیرمجموعه پارالمپیک از قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و من نیز چند ماهی است در این کمیته هستم، گفت: در این کمیته با توجه به مذاکراتی که انجام شد تصمیم گرفتیم کارها را تقسیم بندی کنیم تا تخصصی تر پیش برود. مثلا در کمیته پزشکی کارگروه کلاس بندی و کارگروه تغذیه و مکمل و ضد دوپینگ داریم.

وی ادامه داد: یک کارگروه روانشناسی و یک کارگروه پزشکی و آسیب های ورزشی هم داریم و باتوجه به جلسه ای که در این رابطه برگزار شد تصمیم گرفتیم با توجه به تجربیات افراد قبلی این کارگروه ها به عنوان برنامه مرکزی باشد.

دبیر بخش پزشکی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک افزود: در حال حاضر  سخنگویی، برجسته، میرزا حسینی و من اعضای این کارگروه کلاسبندی را تشکیل می دهیم که آقای سخنگویی مسئولیت این کارگروه را به عهده دارند و امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم به نتایج خوبی قبل از بازی های پارالمپیک ریو برسیم.

چابکی گفت: برنامه های کارگروه ها دیگر هنوز روی کاغذ است به صورت تیمی شروع نشده که این امر نیاز به زمان دارد تا بتوانیم افرادی را انتخاب کنیم که از نظر تجربی و علمی و تسلط به کار را انتخاب کنیم.

دبیر بخش پزشکی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: با انتخاب افراد به صورت تخصصی از دانش افراد به بهترین شیوه می توان بهره برد. در حال حاضر در جلسه اول سیاست گذاری را در قالب صورتجلسه ارائه کردیم.

چابکی گفت: در کارگروه پزشکی و آسیب های ورزشی ارتباط مستقیم با ورزشکاران را داریم تا قبل از ریو آسیب کمتری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر کمبودی نداریم، باید کار را شروع کنیم تا اگر نقطعه ضعفی هم باشد مشخص شود و آن را حل کنیم، در ابتدای کار هستیم و امیدوارم با برنامه ریزی ها بتوانیم گام خوبی برای ورزش پارالمپیک ایران برداریم.

کد خبر : ۷۴۱
اشتراک در