۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۱۱
همکاری-فدراسیون-تکنواندو-با-فدراسیون-ورزش-های-جانبازان-و-معلولین-در-امر-آموزش-نیروهای-متخصص---پاراتکواندو-از-سال-2020-در-بازی-های-پارالمپیک

تفاهم نامه مشترک همکاری فی مابین فدراسیون تکواندو و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به امضای روسای این دو فدراسیون رسید.

محمود خسروی وفا، (رئیس کمیته ملی پارالمپیک)، فدراسیون جانبازان و معلولین و سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو با امضای این تفاهم نامه، زمینه همکاری میان این دو فدراسیون در خصوص استفاده از ظرفیت مرکز علمی کاربردی فدراسیون تکواندو را فراهم نمودند.

بر این اساس، با امضای این تفاهم نامه، جذب دانشجو برای مرکز علمی کاربری فدراسیون تکواندو و در رشته های مورد پیشنهاد فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نیز صورت خواهد گرفت و این اقدام در چارچوب دانشگاه علمی کاربردی خواهد بود.

در این نشست جمعی  از مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور در فدراسیون تکواندو این تفاهم نامه را امضا نمودند و با توجه به اینکه رشته پاراتکواندو از سال 2020 به صورت رسمی در بازی های پارالمپیک نیز خواهد بود، پیرامون اقدامات مشترک برای این رشته نیز تبادل نظر شد.

مفاد این تفاهم نامه به زودی در توافق نامه ای اجرایی به امضای طرفین خواهد رسید و جذب دانشجو برای رشته های مورد نظر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به زودی از طریق مرکز علمی کاربردی فدراسیون تکواندو صورت خواهد گرفت.

کد خبر : ۷۴۰
اشتراک در