۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۱۱
نماینده-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی---طی-هفته-پارالمپیک-آینده-دیدار-با-مسئولین-عالی-مقام-کشوری-مدنظر-است---کمیته-های-استانی-به-منظور-گرامیداشت-هفته-پارالمپیک-در-استان-تشکیل-شود

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته پارالمپیک مقرر شد که شورایی در استان تشکیل شود و طی هفته پارالمپیک با مقام معظم رهبری و رییس جمهور دیداری هم صورت بگیرد.

سید حسین موسوی نماینده وزارت تعاون با اشاره به اینکه در جلسه قبلی که با حضور عده ای از اعضا برگزار شد تصمیم گرفتیم که یک نفر داوطلبانه جلسه دوم را در ارگانی که ایشان را نماینده خود معرفی کرده است برگزار نماید و بنده نیز به عنوان پیشنهاد دهنده و نماینده وزارت تعاون این جلسه را برگزار نمودم.

نماینده وزارت تعاون با اشاره به اینکه در این جلسه 2 صورت جلسه مطرح شد، عنوان کرد: در رابطه با نامگذاری روزهای هفته پارالمپیک صحبت شد که البته بحث در خصوص این موضوع طی یک جلسه نبوده است و قرار شد کمیته ملی پارالمپیک عنوانی را مدنظر قرار دهد.

موسوی با بیان اینکه بحث دیگر در خصوص نحوه تعامل دستگاه ها مطرح شد، گفت: قرار شد که شورایی در استان تشکیل شود و طی هفته پارالمپیک با مقام معظم رهبری و رییس جمهور دیداری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که کمیته های استانی نیز تشکیل شود و در استان هم گرامیداشت هفته پارالمپیک برگزار شود و این هفته با جدیت پیگیری شود.

نماینده وزارت تعاون گفت: در این جلسه همچنین تاکید شد که صحبت در خصوص پارالمپیک مختص هفته پارالمپیک نباشد و در طول سال ادامه داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین مقرر شد سازمان ها و نهادها گزارشی از وضعیت همکاری دستگاه ها و پارالمپیک به کمیته ملی پارالمپیک ارائه بدهند و کارهای انجام شده و مدنظر را تا پایان سال به انجام برسانند.

کد خبر : ۷۲۶
اشتراک در