۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵
برگزاری-صد-و-بیست-و-هشتمین-جلسه-هیأت-رئیسه-و-اجرایی-کمیته-ملی-پارالمپیک
صبح امروز صد و بیست و هشتمین جلسه هیأت رئیسه و اجرایی این کمیته با حضور اکثر اعضا هیات رئیسه و اجرایی در محل پارالمپیک تشکیل گردید.
در ابتدا آقای محمود خسروی وفا (ریاست کمیته) ضمن عرض خیرمقدم، به دستور جلسه اشاره داشتند و توضیحاتی پیرامون آن بیان نمودند.
سپس آقای علیرضا حسینی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری که تحت نظر نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در خرداد ماه جاری در تهران برگزار شد، گزارشی ارائه نمودند.

در ادامه آقای مظلومی (ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان) گزارشی از حضور کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2015 مطرح نمودند.

سپس آقای هادیزاده از نحوه برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور (جام محمد صادق مهریار) تحت نظارت نماینده IPC توضیحاتی ارائه دادند.

در پایان آقای امیر ماندگار فرد (دبیرکل کمیته) گزارشی از عملکرد پارالمپیک از جلسه قبلی هیات رئیسه تا کنون به سمع و نظر اعضا رساندند.

لازم به ذکر می باشد در این جلسه مقرر شد، خانم ها دکتر فاطمه رخشانی به عنوان کاندید جهت عضویت در کمیته زنان APC، سیما لیموچی به عنوان کاندید جهت عضویت در کمیته توسعه APC و همچنین ساره جوانمردی به عنوان کاندید جهت عضویت در کمیته ورزشکاران APC معرفی شوند.

کد خبر : ۷۲۳
اشتراک در