۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲
علی-اصغر-هادی-زاده---2-دستور-جلسه-مهم-در-بزرگداشت-هفته-پارالمپیک-مورد-بحث-قرار-می‌گیرد
دبیر ستاد روز ملی پارالمپیک گفت: در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته پارالمپیک 2 دستور جلسه بسیار مهم مورد بحث و پیگیری قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی زاده دبیر ستاد روز ملی پارالمپیک در خصوص برگزاری دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته پارالمپیک که قرار است فردا در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود٬ گفت: این دومین جلسه ای است که در سال جاری برگزار می‌شود٬ در اولین جلسه بررسی از عملکرد ستاد در دوره قبل انجام و نقاط مثبت و منفی بررسی شد و مواردی هم مورد آسیب شناسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مراسم سال گذشته تمام اعضا نقطه نظرات خود را برای بهبود برنامه در سال جاری تهیه و تنظیم کردند و در جلسه آینده که فردا برگزار خواهد شد این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از تصویب برای اجرا به کمیته ابلاغ می‌شود.

دبیر ستاد روز ملی پارالمپیک با تأکید بر اینکه در جلسه فردا هم 2 دستور جلسه مهم داریم، عنوان کرد:  اولین دستور جلسه بحث در خصوص بررسی آیین نامه‌ای است که شرح وظایف شورای فرهنگ عمومی دستگاه‌ها را در برمی‌گیرد و مصوبه‌ای که دستگاه را موظف به اجرای وظایفی در بخش معلولین می‌کند.

وی با اشاره به دومین دستور جلسه ادامه داد: یک برنامه پیش نویس تهیه شده که باید روی آن بحث شود. این برنامه از 18 مهر شروع می‌شود و 24 مهر به اتمام می‌رسد. پس از شنیدن نقطه نظرات مواردی حذف، اضافه و اصلاح و در نهایت تدوین و دستور کار برای اجرا صادر می‌شود.

هادی زاده در خصوص نامگذاری روز ملی پارالمپیک گفت: این مراسم هر ساله برگزار می‌شود، اما با توجه به اینکه تا سال گذشته مصوبه‌ای نداشتیم این موضوع به شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد شد و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس جمهور، 24 مهر به عنوان روز ملی پارالمپیک در تقویم ملی کشور به ثبت رسید.

کد خبر : ۷۲۲
اشتراک در