۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۴۲
آخرین-مهلت-ثبت-نام-در-رقابتهای-باشگاهی-دو-ومیدانی---اسامی-تیم-ملی-دو-و-میدانی-جهت-اعزام-به-مسابقات-جهانی-قطر
علی اصغر هادیزاده مسئول انجمن دو و میدانی ضمن اعلام نفرات اول تا چهارم تیم ملی از آخرین فرصت نفرات جدید جهت حضور در تیم ملی و شرکت در رقابتهای باشگاهی مرداد ماه خبر داد.
وی در این زمینه گفت: رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی نابینایان و کم بینایان با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه در مواد پرش طول، پرتاب ها و دو ها انجام شد که در نهایت پس از اعلام نتایج تیمی، نتایج انفرادی نیز مورد تایید ناظر IPC قرار گرفت و امروز از طریق وب سایت انجمن دو و میدانی قابل مشاهده است.

هادی زاده افزود: برای همه عزیزان مدعی فرصت شرکت در مسابقات باشگاهی (15 مرداد ماه سال جاری) و یا هر مسابقه رسمی دیگر وجود دارد تا در صورت رسیدن به رکورد چهارم از 2014 تا زمان رکوردگیری به جمع ملی پوشان اضافه شوند و هر کس در هر زمان به تیم ملی اضافه گردد تمام خدماتی که احتمالا به ورزشکاران منتخب، داده شده به انها نیز پرداخت خواهد شد.

مسئول انجمن دو و میدانی در پاسخ به اینکه که آیا ورزشکاران منتخب تیم ملی باید حتما در مسابقات باشگاهی شرکت کنند یا نه گفت: الزامی برای شرکت آنها وجود ندارد ولی اگر برای تیم و یا استان و یا سنجش خود قصد شرکت داشته باشند نیاز به زدن رکورد ندارند و اصولا این مسابقات می تواند به عنوان یک مسابقه تدارکاتی تلقی گردد، لذا نباید تمرینات خود را برای مرداد تنظیم کنند بلکه برنامه تمرینی خود را برای آبان ماه و شرکت در مسابقات جهانی قطر تنظیم نمایند.

وی آخرین مهلت ثبت نام مسابقات باشگاهی را 31 خرداد ماه جاری اعلام کرد و افزود: ورزشکاران علاقمند و کسانی که می خواهند یک بار دیگر جهت حضور در تیم ملی تلاش کنند و به هر علتی نتوانستند در رقابتهای کشوری رکورد اعلام شده از سوی پارالمپیک را به نام خود ثبت و جزء اعضای تیم ملی قرار گیرند با ثبت نام و شرکت در رقابتهای باشگاهی دو و میدانی می توانند به رکوردهای ورودی تیم ملی دست پیدا کنند و به جمع ملی پوشان اضافه شوند.

اسامی ورزشکاران منتخب تیم ملی دو و میدانی:
نابینایان و کم بینایان: سامان پاکباز، سجاد نیک پرست، عرفان حسینی، سید حبیب حسینی
جانبازان و معلولین: علیرضا مختاری، محسن کائدی، سیامک صالح فرج زاده، علی محمد یاری، محمد خالوندی، علی اصغر جوانمردی، محسن حسینی پناه، سجاد محمدیان، علی امیدی، علی الفتلاوی، هاشمیه متقیان، عبدالرسول میرشکاری، جلیل باقری

کد خبر : ۷۲۰
اشتراک در