۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴
انتخاب-سر-فیلیپ-کریون--رئیس-ipc--به-سمت-ریاست-کمیسیون-آموزش-المپیک--ioc-

آقای کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) پس از بررسی های صورت گرفته از سوی کمیته بین المللی المپیک به سمت رئیس کمیسیون آموزش المپیک IOC نائل شد. وی همچنین در کمیسیون ارتباطات المپیک و هیئت اجرایی بخش خدماتی المپیک در اسپانیا نیز عضویت خواهد داشت.


گفتنی است تعدادی از نمایندگان IPC در کمیسیونهای IOC به شرح زیر ابقاء شدند:    

- نائب رئیس IPC آقای اندرو پارسونز، وی رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل و کمیسیون هماهنگی ریو 2016 نیز می باشد.

- آقای خوزه لوئیس کامپو عضو هیئت حاکمه IPC که در کمیسیون هماهنگی ریو 2016 نیز می باشد.

- خانم ریتا ون دریل عضو هیئت حاکمه IPC و کمیسیون ارزیابی 2022 شد.

- رئیس شورای ورزشکاران IPC آقای تاد نیکلسون که در کمیسیون بازیهای پیونگ چانگ 2018 و کمیسیون هماهنگی عضویت دارد.

- خانم ریندم تیلمان نیز به عضویت کمیسیون ورزشی در آمد.


- آقای پارسونز همچنین نماینده IPC در کمیسیون ارتباطات المپیک نیز هستند، این بدان معناست که تمام سهامداران و کارشناسان از طریق این کمیسیون در جریان رشد و توسعه المپیک قرار خواهند گرفت.


- جین جونز، رئیس بخش ارتباطات گذشته انجمن بازاریابی انجمن پارالمپیک بریتانیا به عنوان نماینده IPC در کمیسیون ارتباطات تازه تاسیس عضویت خواهد داشت و به توسعه استراتژیهای المپیک، ماموریت و چشم انداز المپیک کمک خواهد نمود.

- جانسون جیسون، رئیس کمیته ملی پارالمپیک تانزانیا به سمت نماینده IPC در کمیسیون مدیریت و میراث بازیهای تازه تاسیس (این کمیته در گذشته عنوان توسعه و ورزش را داشته است) رسید.

- خاویر گونزالس، مدیر ارشد اجرایی IPC به عنوان نماینده IPC در کمیسیون انجمن ورزشی و جامعه فعال (این کمیسیون در گذشته با عنوان ورزش همگانی بوده است) مسئولیت خواهد داشت.

همچنین IOC عضو هیئت حاکمه IPC خانم کیونگ وون را در این کمیسیون انتخاب نمود.


این کمیسیون ها نقش هدایت کننده را در شکل گیری و طراحی آینده جنبش پارالمپیک ایفاء خواهند نمود و از جلسات هیئت حاکمه IPC و IOC حمایت لازم را خواهند داشت.

کد خبر : ۷۰۶
اشتراک در