۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۴۱
نتایج نهایی رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان منتشر شد
علی اصغر هادی زاده از قرار گرفتن نتایج رسمی و نهایی رقابت های قهرمانی کشور، بزرگداشت محمد صادق مهریار، بر روی وب سایت فدراسیون خبر داد.

وی در این زمینه گفت:رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک طی روزهای 9 و 10 خرداد ماه با حضور 396 ورزشکار در مواد پرش طول، پرتاب ها و دو ها انجام شد که در نهایت پس از اعلام نتایج تیمی، نتایج انفرادی نیز مورد تایید ناظر IPC قرار گرفت و امروز از طریق وب سایت فدراسیون جانبازان و معلولین قابل مشاهده است.

هادی زاده تصریح کرد: ناصر براهمیه، ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از روند برگزاری مسابقات در بعد فنی، داوری و برنامه ریزی ابراز رضایت کرد و تنها موردی که از نظر وی جای ایراد داشت، بلند بودن چمن زمین مسابقات بود.

رئیس انجمن دوومیدانی افزود: مقرر شده ورزشکارانی که موفق به ثبت رکورد نفر سوم جهان طی سال 2014 تا خرداد 1394 شده باشند، حتی اگر به رکورد مورد نظر انجمن دست نیافته باشند، به تیم ملی دعوت شوند.

وی در ادامه گفت: این فرصت نیز در نظر گرفته شده تا ورزشکارانی که به رکورد مورد نظر برای ورودی به تیم ملی دست نیافته اند، تا 15 مرداد در یک رویداد رسمی داخلی یا خارجی حضور یابند و با ثبت رکورد مورد نظر، شانس ورود به تیم ملی برای آنها محفوظ بماند.

هادی زاده خاطر نشان کرد: کمیته فنی در حال بررسی نتایج بدست آمده از رقابت های قهرمانی کشور است و پس از اتمام بررسی ها، اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی در تاریخ 18 خرداد ماه از طریق وب سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

نتایج کلی مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان از طریق این لینک قابل مشاهده است.

کد خبر : ۷۰۴
اشتراک در