۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۲۹
برگزاری-کلاس-های-مربیگری-و-داوری-درجه-سه-گلبال-در-دانشگاه-الزهرا--س
در راستای اهداف گسترش جنبش پارالمپیک و ایجاد بسترهای مناسب جهت تربیت نیروهای فنی و کارآمد، بخش بانوان دانشگاه الزهرا (س)  با مساعدت کمیته ملی پارالمپیک ایران در سال های اخیر اقدام به معرفی جنبش پارالمپیک نموده است که  هدف از آن تربیت نیروهای متخصص و فنی برای همکاری و همسویی با ورزش جانبازان و معلولین کشور و همچنین تلاش در جهت ایجاد فرصت برای ادغام جامعه (قرار گیری افراد با معلولیت و بدون معلولیت در کنار هم به واسطه ورزش به عنوان یک ابزار مهم تربیتی و اجتماعی) می باشد.

به منظور نیل به اهداف یاد شده، اولین دوره مربیگری و داوری درجه 3 گلبال با هماهنگی  اداره تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) و کمیته ملی پارالمپیک و زیر نظر فدراسیون نابینایان و کم بینایان و مساعدت مسئولین این فدراسیون از تاریخ 1/3 لغایت 6/3/94 در دانشگاه الزهرا (س) برگزار گردید.

در دوره مربیگری تعداد 18 نفر از دانشجویان دانشگاه الزهرا شرکت نمودند و محمد بیدگلی (سر مربی تیم ملی نابینایان و کم بینایان) به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت.
 
در بخش داوری درجه سه، نسترن فتوتی (از مدرسین صاحب نام و با تجربه فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان) حضور یافت. این دوره با شرکت 19 نفر از دانشجویان و کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه الزهرا و همچنین معلمین مدارس استثنایی کشور از شهرهای اراک، رشت، مازنداران، اهواز و اصفهان برگزار گردید.

کد خبر : ۶۹۷
اشتراک در