۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷
رئیس وزنه برداری IPC - وزنه برداری ایران روند رو به رشدی در پیش گرفته است - سطح برگزاری مسابقات عالی بود

جان آموس، رئیس کمیته وزنه برداری IPC در دیدار با رئیس کمیته ملی پارالمپیک در جریان روند توسعه ورزش معلولین ایران قرار گرفت.

وی در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین با محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و امیر ماندگار فرد، دبیر کمیته ملی پارالمپیک دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های ایران در خصوص توسعه ورزش معلولین قرار گرفت.

محمود خسروی وفا در این دیدار پیرامون برگزاری روز ملی پارالمپیک و تایید IPC در خصوص اقدامات کمیته ملی پارالمپیک ایران در این زمینه مطالبی را ارائه کردند و در ادامه رئیس کمیته وزنه برداری IPC، ضمن تماشای کلیپی تصویری از برنامه های روز پارالمپیک، با فعالیت های این روز آشنایی بیشتری پیدا کرد.

 

 


آموس ضمن تقدیر از ایران به خاطر برگزاری شایسته رقابت های وزنه برداری بر این نکته  تاکید کرد که ایران نباید در همین نقطه متوقف شود و این اول مسیر است و اقدامات زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

 


 

 آقای خسروی وفا در این نشست گفتند: ایران آمادگی خود را برای کمک به توسعه ورزش پارالمپیک در منطقه و حتی جهان اعلام کرده است.

به ویژه به کشورهایی نظیر نپال و یمن که در جریان بلایای طبیعی و جنگ دچار آسیب های جدی در کلیه زمینه ها شده اند و در این زمینه می توان به ارسال نامه ای به کمیته پارالمپیک نپال در خصوص کمک به ورزشکاران برای برگزاری تمرینات و ... اشاره کرد.

کد خبر : ۶۹۲
اشتراک در