۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۴:۴۰
خلاصه اخبار منتشر شده در خبرنامه اخیر ipc (بخش دوم)
رئیس کمیته پارالمپیک برزیل با رئیس جمهور برزیل، خانم روسف دیدار نمود.
  آقای پارسونز در روز 13 می  (23 /2/94) با خانم دلما روسف، رئیس جمهور این کشور درباره تدارکات صورت گرفته برای بازیهای ریو 2016 تبادل نظر نمود.  

استرالیا عناوین قهرمانی مسابقات تنیس معلولین اقیانوسیه را از آن خود نمود.
استرالیا هر 4 عنوان قهرمانی سال 2015 را با خود به خانه برد. این مسابقات در تاریخ 10 آوریل در شهر بندیگو استرالیا برگزار شد.

رکورد جدیدی در تیر و کمان معلولین ثبت شد.
قهرمان پارالمپیک 2012 لندن، زهرا نعمتی توانست رکورد جدیدی را در ماده ریکرو در مسابقات شانگهای چین در تاریخ 6 می (16 اردیبهشت) به نام خود ثبت نماید.

آلمان و اسلوانی میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال نشسته 2015 اروپا را خواهند داشت.
این دو کشور میزبان مسابقات قهرمانی والیبال نشسته مردان و زنان خواهند بود. این مسابقات برای بازیهای ریو 2016 کسب سهمیه محسوب خواهند شد.

قیمت بلیط بازیهای ریو 2016 مشخص شد.
قیمت بلیط ها بین 10 تا 130 رئال برزیل خواهد بود. قیمت بلیطهای مراسم افتتاحیه و اختتامیه از 100 تا 1200 رئال خواهد بود.

جزئیات برنامه حمل مشعل منتشر شد.
قرار است حمل مشعل در هفت روز و از بین 5 منطقه برزیل صورت گیرد، حمل مشعل در استوک مندویل نیز انجام می شود. حدود 500 نفر مشعل را حمل خواهند نمود.


از سایت رسمی بازیهای پیونگ چانگ 2018 رونمایی شد.  
کمیته برگزاری بازیهای زمستانی 2018 طراحی نوینی را در وب سایت خود اعمال نمود. این سایت طراحی بهتری را داشته و می تواند به سهولت با کاربران خود ارتباط برقرار نماید.

شرکت کنندگان در اولین گردهمایی APC خود را متعهد نمودند تا بهترین جنبش پارالمپیک در دنیا باشند.
کمیته پارالمپیک آسیا با کمک کمیته پارالمپیک امارات متحده عربی اولین گردهمایی APC را در روزهای 9 الی 11 می (19 الی 21/2/94) در شهر ابوظبی کشور امارات تشکیل داد.
در این گردهمایی بیش از 100 نفر از 30 کشور عضو APC، IPC و موسسات ورزشی حضور داشتند تا در مورد مسیر آینده APC تبادل نظر نمایند و برنامه مقدماتی استراتژیک خود را تدوین نمایند.

INAS روز ورزش ورزشکاران ID   را مشخص کرد.
INAS  در اطلاعیه رسمی خود اعلام نمود روز 12 ژوئن 2015 (22 خرداد) را به عنوان روز ورزش ID در نظر گرفته است. این کار با هدف اطلاع رسانی به جهانیان نسبت به این گروه از ورزشکاران نامگذاری شده است.
این روز در سال جاری با صد روز مانده به چهارمین دوره بازیهای جهانی INAS همزمان شده است.

کد خبر : ۶۸۶
اشتراک در