۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹
دکتر برجسته - مسابقات وزنه برداری در حد استاندارهای پارالمپیک است
معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک گفتند: بیست و دومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور جانبازان و معلولان (جام مرحوم عبداله فکور) با استانداردهایی در حد بازیهای پارالمپیک برگزار می شود.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور جانبازان و معلولان از صبح امروز در سالن شهدای پرواز ۶۵۵ کمپ تیم های ملی این فدراسیون آغاز شد.

ایشان در حاشیه این رقابت ها افزود: نحوه برگزاری این رقابت ها از نظر رعایت استاندارها بسیار خوب است که جای تشکر از عوامل اجرایی آن دارد.

بهروز برجسته نظم رقابت ها و امکانات مورد استفاده را عالی توصیف کرد و گفت: من تا کنون در مسابقات بین المللی و قهرمانی جهان زیادی شرکت کردم و رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور را از برخی جهات بالاتر از آنان دیدم و چیزی از بازی های پارالمپیک کم ندارد.

وی در ادامه به نظارت رییس کمیته وزنه برداری و مسئول کمیته داوران کمیته بین المللی پارالمپیک در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: حضور این افراد به همراه داوران بین المللی برگزاری این رقابت ها را از هر گونه حاشیه ای دور می کند.

بیست و دومین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور جانبازان و معلولان (جام مرحوم عبداله فکور) با حضور ۸۵ وزنه بردار در ۱۰ گروه وزنی به مدت ۳ روز در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان پیگیری می شود.

کد خبر : ۶۸۴
اشتراک در