۵ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۲۱
خلاصه اخبار منتشر شده در خبرنامه اخیر ipc (بخش اول)
رئیس IPC در سازمان ملل سخنرانی نمود.
آقای کریون بهمراه سه تن دیگر از ورزشکاران پارالمپیکی در سازمان ملل سخنرانی نمودند. این سخنرانی به مناسبت روز ورزش برای توسعه و صلح (15 آوریل) انجام شد.

موری، بازیکن تیم بوچیا ورزشکار ماه آوریل آلیانز شد.
نایجل موری از انگلستان بدلیل عملکرد درخشانی که در جام قاره ای اروپا 2015 داشت توانست عنوان ورزشکار ماه را به خود اختصاص دهد.


شهر مکزیکو در مکزیک میزبان مجمع عمومی 2015 IPC خواهد بود.
هفدهمین مجمع عمومی IPC برای اولین مرتبه در روزهای 14 و 15 نوامبر 2015 (23 و 24 آبانماه 94) برگزار می شود. مجمع عمومی مرجع عالی IPC محسوب می شود و هر دو سال یکبار تشکیل جلسه می دهد. انتظار می رود بیش از 300 نفر در این رویداد شرکت نمایند.  


IPC یقین دارد رکورد جدیدی را در تعداد بینندگان تلویزیونی در بازیهای ریو 2016 ثبت خواهد نمود.
پانصد روز مانده به بازیهای پارالمپیک ریو 2016 در تاریخ 26 آوریل (6 اردیبهشت)  IPC رسما اعلام نمود که انتظار دارد در این دوره از بازیها به مخاطب تلویزیونی 4 میلیارد نفری دست پیدا نماید.

حدود 4350 ورزشکار از 170 کشور در 428 مسابقه دارای مدال در 22 رشته ورزشی در بازیها شرکت خواهند داشت. این بازیها در روزهای 7 الی 18 سپتامبر 2016 انجام می شود.


IPC قرارداد همکاری با فدارسیون بین المللی داروهای ورزشی ( FIMS ) منعقد نمود.
این دو سازمان در راستای گسترش همکاریهای خود این کار را صورت دادند. طبق این قرارداد طرفین حیطه های جدید همکاری را شناسایی و  درصدد انجام تحقیقات علمی برای ورزشکاران معلول می باشند.

کد خبر : ۶۸۲
اشتراک در