۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۹
همکاری بی سابقه ای برای بازی های المپیک و پارالمپیک بین سه نهاد کشور وجود دارد
شاهرخ شهنازی در حاشیه سیزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در گفت وگو با خبرنگاران افزود: موفقیت های بزرگی در اینچئون از سوی ورزشکاران جانباز و معلول به دست آمد. با اختلاف کمی جایگاه سومی را از دست دادیم و چهارم شدیم که شانس خوبی برای سوم شدن داشتیم.

وی ادامه داد: گزارشات خوبی در این مجمع ارائه شد، بخصوص در بحث زنان که بر اساس گزارش های ارائه شده شاهد توسعه کمی و کیفی خوبی بودیم. همچنین رکوردهای خوبی در رشته های مختلف در سال گذشته به ثبت رسیده است. برنامه ها برای حضور موفق در پارالمپیک ریو ارائه شد و رشته هایی شانس کسب مدال را دارند اولویت بندی شدند.

شهنازی درباره بودجه کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه بودجه این کمیته نسبت به گذشته مستقل شده است که می تواند باعث آرامش فکری بیشتر مسئولان کمیته ملی پارالمپیک شود تا با برنامه ریزی بهتری برنامه های خود را پیش ببرند.

وی درباره اختلافات بین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک گفت: هیچ موقع اختلافی وجود نداشته است و همواره کمیته ملی المپیک در کنار پارالمپیک بوده است و تمام اماکن و امکانات خود را در اختیار این کمیته قرار داده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: ستاد عالی بازی های المپیک 2016 ریو تشکیل شده است که مسئولان کمیته ملی پارالمپیک نیز در آن حضور دارند و با هم همکاری می کنیم.

سیزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک عصر امروز با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش جوانان در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک، امیر ماندگارفر دبیر این کمیته، فدایی خزانه دار و فاطمه رخشانی نایب رئیس این کمیته گزارش از عملکرد 6 ماهه دوم 93 به اعضای مجمع ارائه کردند.
کد خبر : ۶۷۴
اشتراک در