۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۴۴
دومین دوره رقابت های ورزشی بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان پایان یافت

با برگزاری مراسم اختتامیه، دومین دوره رقابت های بین المللی شهرهای خواهر خواند اصفهان، ویژه افراد دارای معلولیت، به صورت رسمی به کار خود پایان داد.

این مسابقات از 22 اردیبهشت ماه با حضور 5 تیم در رشته بسکتبال با ویلچر و 7 تیم در رشته والیبال نشسته آغاز شد و امروز، 25 اردیبهشت ماه با برگزاری رقابت های فینال و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

 


این مراسم با حضور دبیر و مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نوراله صلواتی، رسول جزینی، محمدرضا فلاح، رسول جهانگیری و علیرضا نصراصفهانی از اعضای شورای شهر، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، محمد سلطان‎حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین هیئت ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان و ستاد برگزاری این مسابقات، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مدیرعامل و معاون مالی شرکت مخابرات استان، مدیر منطقه ۱۴ اصفهان و ورزشکاران و سرپرستان حاضر در مسابقات برگزار شد.

در ادامه گزارشی از برگزاری مراسم اختتامیه به نقل از خبرگزاری ایمنا اصفهان آمده است :

* در ابتدای مراسم اختتامیه و بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شش تیم برتر مسابقات از مقابل جایگاه رژه رفتند.

* تیم‏‎های والیبال نشسته شهید شهریاری (تیم ملی الف)، روسیه و شهید خرازی (تیم ملی ب) که به ترتیب به مقام‎‎های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند از مقابل جایگاه رژه رفتند و در سالن مستقر شدند و سپس نوبت به تیم‎های اول تا سوم مسابقات بسکتبال باویلچر یعنی مخابرات اصفهان، بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و ماهان تندیس قم رسید.

* نونهالان مدرسه فوتبال سپاهان پرچم مسابقات اصفهان ۲۰۱۵  را از مقابل جایگاه حمل کردند.

* در بخش بعدی مراسم با حضور قریشی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، قربان‌حسنی دبیر فدراسیون، گلشنی قائم مقام فنی فدراسیون و باباگلیان رئیس هیات جانبازان و معلولان استان از سرپرستان تیم‌های شرکت کننده تجلیل شد.

* در این بخش گواهی نامه شرکت در مسابقات و لوح یادبود تقدیم سرپرستان کلیه تیم‌های شرکت کننده شد.

* خضراله ترابی مسئول فنی مسابقات والیبال نشسته نیز گزارشی از این رقابت‎ها ارائه داد. وی در ادامه رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده را به ترتیب زیر عنوان کرد: شهید شهریاری (تیم ملی الف)، روسیه، شهید خرازی (تیم ملی ب)، ذوب‎آهن، آلمان، گز سکه و عراق.

در ادامه کاپ قهرمانی و مدال‎های تیم سوم این مسابقات به کادرفنی سرپرستی و بازیکنان تیم شهید خرازی اهدا شد. این بخش مراسم با حضور فلاح عضو شورای شهر، کارگر مدیر منطقه ۱۴ و کشایی مدیرعامل و جعفری نسب معاون مالی شرکت مخابرات استان برگزار شد.

* مراسم اهدای جام و مدال به روسیه تیم نایب‌قهرمان مسابقات والیبال نشسته با حضور معتمدی مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان و معاون مالی شرکت مخابرات استان برگزار شد.

* سپس کاپ قهرمانی به تیم ملی «الف» والیبال نشسته با حضور قریشی و باباگلیان اهدا شد و سه تیم برتر با هدف ایجاد دوستی و برادری جام‏‌های خود را به صورت همزمان بالای سر بردند. پرچم تیم‎های برتر هم به اهتزار درآمد و مراسم آتش بازی شور و حال خاصی به این مراسم داد.

*جام‌های تیم‌های برتر این دوره از مسابقات ساخته شده دست هنرمندان اصفهانی و از جنس مینا بود که مورد توجه تیم‌های خارجی شرکت کننده قرار گرفته بود.

* در ادامه حمید خمجانی مسول فنی مسابقات بسکتبال باویلچر گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه کرد.

* پس از گزارش خمجانی، تیم‌های ماهان تندیس قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مخابرات اصفهان در جایگاه قرار گرفته و کاپ و مدال‌های خود را دریاف کردند. این بخش از مراسم با حضور علیرضا نصر عضو شورای شهر، عمادی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال کشور، خمجانی رییس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولان، گلشنی، قربان‌حسنی، معتمدی و کشایی برگزار شد.

* بخش بعدی مراسم اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران و مراسم آتش بازی بود که تماشاگران را به وجد آورد.

* در پایان هم مشعل دومین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان خاموش شد و این رقابت‎ها رسماً به کار خود پایان داد.

کد خبر : ۶۶۳
اشتراک در