۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۶:۳۳
مسابقات نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان (کره جنوبی)؛ برتری قاطعانه تیم ملی گلبال مقابل ونزوئلا - یک مدال برنز و 3 فینالسیت در دوومیدانی

روز دوم مسابقات ورزش های نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان انتخابی پارالمپیک که در شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می شود در دوومیدانی نماینده کشورمان صاحب یک مدال برنز شد که اولین مدال کاروان ورزش ایران محسوب می شود و 3 ورزشکار دیگر هم به فینال راه یافتند ضمن اینکه تیم ملی گلبال کشورمان مقابل ونزوئلا به برتری رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در رقابتهای دو ومیدانی و در ماده پرتاب دیسک محمد آروخی در کلاس تی 11 با پرتاب 11 متر و 26 سانتی متر ضمن کب نشان برنز در جایگاه سوم ایستاد و اولین مدال کاروان ورزش ایران در این رقابتها را به دست آورد.

 



در این ماده 2 شرکت کننده روسیه به ترتیب با پرتاب 13 متر و 69 سانت و 12 متر و 7 سانت مدالهای طلا و نقره را به خود اختصاص دادند.

علی رضا فرح در ماده 400 متر کلاس تی 13 از مرحله مقدماتی با موفقیت عبور کرد و جواز حضور در مسابقه فینال را دریافت کرد.

 



حسین سعیدی در مرحله مقدماتی ماده 100 متر دو ومیدانی کلاس تی 12 با رکورد 11 ثانیه و 61 دهم ثانیه موفق شد به جمع نفرات نهایی راه یابد. همچنین حمید اسلامی در ماده 1500 متر کلاس تی 11 با رکورد 4 دقیقه و 31 ثانیه به فینال رسید.

کد خبر : ۶۵۰
اشتراک در