۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۹
news| paralympic| پایان کار تنها نماینده ایران در مسابقات پاراروئینگ قهرمانی داخل سالن جمهوری چک
محمد دولابی تنها نماینده ایران در رقابت های پارارویئنگ قهرمانی داخل سالن جمهوری چک با کسب یک عنوان چهارم و یک عنوان ششم به کار خود پایان داد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، این رقابت ها طی روزهای چهارم و پنجم اسفند برگزار شد و نماینده کشورمان در کلاس PR۲ با حریفان خود به رقابت پرداخت.

 

دولابی در مسابقه ارگومتر پاراروئینگ مسافت ٢٠٠٠ متر کلاس PR۲ با ورزشکارانی از مصر، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لهستان، ٢ پاروزن از ترکیه و ٣ شرکت‌کننده از جمهوری چک رقابت کرد و با زمان ۸:۳۸.۲ دقیقه در جایگاه ششم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان چک، لهستان و مصر به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی در مسابقه ارگومتر پاراروئینگ مسافت ۵۰۰ متر کلاس PR۲ که امروز برگزار شد با ورزشکارانی از مصر، فرانسه، ایرلند و چک رقابت کرد و با زمان ۱:۵۳.۹ دقیقه در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این رقابت نمایندگان چک، مصر و ترکیه به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

 

بر این اساس محمد دولابی با کسب مقام ششم در مسافت ۲۰۰۰ متر و مقام چهارم در مسافت ۵۰۰ متر به کار خود در مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان پایان داد.
 
کد خبر : ۶,۴۹۱
اشتراک در
کلیدواژه ها: کمیته ملی پارالمپیک،پاراروئینگ،فدراسیون قایقرانی