۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۴:۴۶
نیکولاویچ - آوازه تیم ملی تیراندازی باکمان ایران در دنیا پیچیده است
سرمربی اوکراینی تیم ملی تیراندازی با کمان: به ایران آمدم تا سطح تیراندازی باکمان را بالا ببرم / فعلا به ایران آمده‌ام تا عملکردم را بررسی کنند و هنوز درباره قرارداد صحبتی نکرده‌ اند.

نیکولاویچ، سرمربی اوکراینی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان بعد از نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: ملی‌پوشان ایرانی تمرینات خوبی دارند و من راضی‌ام. آنها خیلی زحمت می کشند اما متاسفانه مربی ندارند. در حالیکه در اوکراین اینگونه نیست و بازیکنان با مربی کار می کنند.

وی افزود: امیدوارم این تیم عناوین خوبی در مسابقات پارالمپیک به دست آورد چون تمرینات خوبی دارند.

زهرا نعمتی دو بار مدال پارالمپیک را به دست آورده است، اما کسب این مقام بدون مربی سخت است. چنین افرادی باید از سوی مسئولان و دولت حمایت شوند تا عملکرد بهتری داشته باشند. من به ایران آمده ام تا کمکشان کنم تا جایگاه خوبی را به دست آورند.



این مربی اوکراینی با اعلام این مطلب که درخصوص قرارداد هنوز با وی صحبتی نکرده اند، اظهار داشت: من فعلا به ایران آمده ام تا عملکردم را بررسی کنند و هنوز درباره قرارداد صحبتی نکرده اند.

وی درباره هدفش از تمرینات تیم ملی ایران گفت: آوازه تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در دنیا پیچیده است و همه از پیشرفت ایران می گویند. مقصد ما این است که سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب کرده و در این مسابقات شرکت کنیم. این امر با کمک و یا بدون کمک من محقق می شود اما قصد حضور موفق در مسابقات پارالمپیک هدف اصلی من در ایران خواهد بود.

کد خبر : ۶۳۳
اشتراک در