۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۹
توسط تیم پزشکی در بازی های پاراآسیایی صورت گرفت؛
ارائه بیش از ۵۳۰ مورد ویزیت پزشکی، روان شناسی و فیزیوتراپی در هانگژو
سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک: بیش از ۵۳۰ مورد خدمات فیزیوتراپی، روانشناسی ورزشی و ویزیت ورزشکاران در محل کیلینک کاروان در دهکده بازی ها و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها در طول بازی ها انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر جلیل کوهپایه زاده، سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک در خصوص اقدامات گروه پزشکی و کلاس بندی در بازی های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ گفت: در ابتدای ورود به دهکده و پیش از برگزاری مسابقات به اتفاق دکتر سخنگویی در جلسات کلاس بندی ورزشکاران حضوری فعال داشتیم و خوشبختانه کلیه ورزشکاران طبق برنامه کلاس بندی شدند. در این خصوص می توان به کلاس بندی بیش از ۳۰ ورزشکار طی سه روز ابتدایی ورود به دهکده بازی ها با همراهی ۲ کلاس بند بین المللی کشورمان اشاره کرد.
وی افزود: خدمات فیزیوتراپی و در محل کیلینک کاروان در دهکده بازی ها و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها از جمله لیزر پرتوان انجام گرفت و روزانه به صورت متوسط ۱۰ جلسه فیزیوتراپی برای ورزشکاران و در مجموع ۱۷۰ جلسه در طول بازی ها انجام شد.
دکتر کوهپایه زاده خاطر نشان کرد: در بخش سلامت عمومی روزانه به صورت متوسط ۱۵ ویزیت و در مجموع بیش از ۲۰۰ ویزیت پزشکی ورزشکاران و همراهان توسط کادر پزشکی صورت گرفت.
وی گفت: از دیگر اقدامات می توان به خدمات بخش پزشکی، ورزشی اشاره کرد که توسط متخصص پزشکی ورزشی دکتر براتی و دکتر طیبی صورت گرفت و روزانه به صورت متوسط ۱۰ ویزیت و در مجموع بیش از ۱۶۰ ویزیت ورزشکاران و مربیان همراه با خدمات متنوع انجام شد.
سرپرست آکادمی ملی کمیته پارالمپیک تصریح کرد: در بخش روانشناسی ورزشی خدمات روزانه توسط متخصص روانشناسی سلامت انجام شد و به صورت متوسط روزانه ۱۰ ورزشکار در بخش انفرادی و حداقل یک جلسه برای رشته های تیمی در روز مشاوره های لازم را دریاف کردند.
 
 
 
 
کد خبر : ۶,۳۲۱
اشتراک در