۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹
بررسی عملکرد بوچیا و گلبال در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو
پنجمین دور از جلسات بررسی عملکرد کاروان «فرزندان ایران» در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، صبح امروز در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در ادامه نشست‌های آسیب‌شناسی رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی امروز هفتم آذرماه، جلسه بررسی عملکرد تیم‌های ملی گلبال و بوچیا با حضور دکتر جوانمرد دبیراجرایی کمیته و سرپرست کاروان اعزامی، دکتر کاظمی‌پور نایب‌رییس بانوان، دکتر سلگی معاون ورزش قهرمانی و دکتر نیری مدیرحوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک و نیز مسئولین مرتبط به این دو رشته برگزار شد.

در بخش نخست این جلسه، عملکرد تیم ملی بوچیا با ارائه گزارش‌هایی از سوی دیوباد، سرمربی این تیم و گیلانی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از طرح موارد فنی و بررسی برخی حاشیه‌های به وجود آمده، به این موضوع تأکید شد که اطلاع‌رسانی در خصوص قوانین این رشته در زمان لازم از سوی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون صورت گرفته است.

تیم ملی بوچیای کشورمان با 4 ورزشکار موفق به کسب مدال در این دوره از بازی‌ها نشد. 

دومین بخش از نشست‌های آسیب‌شناسی نیز به بررسی عملکرد تیم ملی گلبال مردان با حضور مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و بهمن دوستی‌ مربی این تیم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اختصاص یافت.

تیم‌ ملی گلبال مردان ایران موفق به کسب مدال برنز این دوره از بازی‌ها شد.

در پایان این جلسات تأکید شد، استعدادیابی و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور هر دو رشته در اولویت برنامه‌های فدراسیون‌های مربوطه قرار گیرد.



Hangzhou Meeting 4
Hangzhou Meeting 3
Hangzhou Meeting 2
Hangzhou Meeting 1

 

کد خبر : ۶,۳۱۸
اشتراک در