۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۴۸
قدردانی رییس کمیته ملی پارالمپیک از پیام تبریک رییس جمهور به مناسبت موفقیت کاروان فرزندان ایران
دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک از پیام تبریک و حمایت رییس جمهور محترم به واسطه افتخار آفرینی کاروان فرزندان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو قدردانی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در متن این پیام تشکر آمده است: 
 
 
"آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم
 باسلام و احترام،
 
خداوند متعال را شاکریم که توفیق عطا فرمود و بر ما منت نهاد تا با شعار"ایمان، ایران، افتخار"، بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه بازی­های پاراآسیایی هانگژو به اهتزار درآمده و افتخاری بی‌نظیر برای میهن عزیزمان به ارمغان آید.
 
بی‌تردید حمایت­های بی بدیل مقام معظم رهبری (مدظله ­العالی) از خانواده بزرگ پارالمپیکی، همواره باعث ایجاد انگیزه و امید در دختران و پسران با غیرت ایران اسلامی بوده و نقش بسزایی در این موفقیت داشته است که جای شکرگزاری از درگاه ایزدمنان دارد.
 
پیام پرمهر حضرتعالی بعد از تاریخ‌سازی کاروان "فرزندان ایران" در چهارمین دوره بازی­های پاراآسیایی با کسب ۱۳۱ مدال رنگارنگ و پشت سر گذاشتن رقبای دیرینه خود در قاره کهن؛ موجب تقویت و افزایش روحیه، نشاط، دلگرمی و افتخار ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران ورزش­های پارالمپیکی گردید. این موفقیت که با حضور مادر و فرزند شهید غیرت، حمیدرضا الداغی به عنوان سرپرست نمادین کاروان در کنار ورزشکاران به دست آمد، جز با لطف حضرت حق، همراهی و دعای خیر مردم و مساعدت‌های دولت محترم تحقق نمی ­یافت.
 
لازم می‌دانم به رسم ادب و احترام از حسن نظر و ارسال پیام تبریک ارزشمندتان تشکر و قدردانی و از تشریک مساعی صورت گرفته با ورزش‌های جانبازان، توان‌یابان و نابینایان سپاسگزاری نمایم.
 
جامعه پارالمپیک امیدوار است با استمرار حمایت­ها، در مسابقات پیش‌رو به‌خصوص پارالمپیک پاریس، سربلند بوده و بار دیگر بتواند موجبات افتخار و شادی دل ملت شریفمان را فراهم آورد.
 
از خداوند متعال مسئلت دارم که در سایه‌ عنایات خاص ائمه معصومین(علیهم السلام) سالیان متمادی در خدمت به کشور و میهن اسلامی سربلند باشید."
 
کد خبر : ۶,۲۴۷
اشتراک در