۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۲۳
برنز عبدالملکی در کایاک به عنوان اولین مدال کاروان فرزندان ایران ثبت شد/ ضرب طلا بر سینه حسین‌پور در پاراکانو
رقابت‌های قایقرانی بازی‌های پارا آسیایی هانگژو از امروز دوشنبه در دریاچه فویانگ آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، امروز دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲ و در آغاز رقابت‌هاي پاراکانو بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، چهار نماینده ایران به آب زدند و صاحب یک نشان طلا و یک برنز شدند.
نخستین مدال کاوران کشورمان به نام سارا عبدالملکی در بخش کایاک زنان ثبت شد.

برنز عبدالملکی

بر این اساس، سارا عبدالملکی در کایاک زنان و کلاس KL۱، در خط رقابت با قایقرانان سرسختی از کشورهای ژاپن، چین و هند قرار گرفت و با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۵۹۴ صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و عنوان نخستین مدال‌آور کاروان فرزندان ایران را به نام خود ثبت کند.

700Sarah Abdolmaleki Bronze

طلای حسین‌پور
همچنین در فینال پاراکانو کلاس KL۱، سعید حسین‌پور در خط رقابت‌ با نمایندگان ژاپن، هند، چین، قزاقستان و کره جنوبی قرار گرفت و در نهایت با ثبت زمان ۵۰ ثانیه و ۴۶۸ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

Saeid Hosseinpour Gold Canoe

 
مسعود قیصری به فینال کایاک راه یافت
در ادامه رقابت‌های امروز، مسعود قیصری نماینده کایاک مردان کشورمان در فینال کلاس KL۳ به مصاف قایقرانانی از کشورهای ماکائو، ازبکستان، هند و چین رفت و پس از ورزشکاران ماکائو و ژاپن از خط پایان عبور کرد.

 

Masoud Gheisari700

 
بهروزی‌راد در فینال VL۳ از کسب مدال بازماند
شهلا بهروزی‌راد دیگر نماینده کشورمان در فینال کلاس VL۳ پاراکانو زنان در خط رقابت با قایقرانان از کشورهای هند، ازبکستان، چین، قزاقستان، ژاپن و هند قرار گرفت و با اختلاف ۴۶ ثانیه با نفر اول در رده هشتم ایستاد تا از کسب مدال باز بماند.

 

Shahla Behrouzirad

گفتنی است فردا (سه شنبه) دوم آبان ماه رقابت اصلی بهروزی‌راد در کلاس KL۳ است برگزار خواهد شد.
همچنین در ادامه مسابقات، اسلام جاهدی در فینال کایاک مردان کلاس VL۲ به آب می‌زند و رویا سلطانی نیز در فینال زنان کلاس KL۲ رقابت می‌کند.
 
کد خبر : ۶,۲۰۹
اشتراک در