۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶
مراسم تجلیل از اعضاى ستاد بزرگداشت هفته پارالمپیک ظهر امروز برپا شد
به گزارش روابط عمومى کمیته، این مراسم با حضور امیر ماندگارفرد (دبیرکل و رئیس ستاد هفته پارالمپیک) و على اصغر هادی‌زاده (دبیر ستاد هفته پار المپیک) در محل کمیته انجام شد.
براساس این گزارش، در آغاز امیر ماندگارفرد رئیس ستاد با تقدیر از اعضاى ستاد بر نقش جنبش پارالمپیک در توسعه ورزش هاى جانبازان، معلولین و نابینایان تاکید کرد.



پس از آن على اصغر هادیزاده دبیر ستاد بزرگداشت با ارائه گزارش از مراسم هفته پارالمپیک از نگاه مثبت شوراى فرهنگ و نامگذارى 24 مهر به عنوان روز ملى پارالمپیک در تقویم ملى کشور تقدیر کرد.

وى افزود : لبخندى که در ایام برگزارى مراسم هفته پارالمپیک بر لب هاى کودکان معلول جارى شد، ما را بسیار تحت تاثیر قرار داد و امیدواریم این شادى ها در آینده نیز ادامه داشته باشد وادامه داد : تلاش کمیته ملى پار المپیک بر این است که معلولین را به جامعه بازگردانیم. در ادامه مراسم تقدیر اعضاى ستاد هفته پارالمپیک به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برپایى موثرتر بزرگداشت هفته پارالمپیک پرداختند.لازم بذکر است ششمین دوره مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک با حمایت گسترده سازمان ها و وزارتخانه هاى : ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامى ،کشو ر،اموزش و پرورش ،بهداشت،درمان و اموزش پزشکى، بهزیستى ،صدا و سیما، اموزش و پرورش استثنایى، بنیاد شهید، شهردارى تهران ،شوراى سیاست گذارى ائمه جمعه، فدراسیون ملى ورزش هاى دانشگاهى ،فدراسیون ورزش هاى جانبازان و معلولین و فدراسیون ورزشهاى نابیینان و کم بینایان برگزار شد.
در پایان نیز مقرر شد کارگروه مراسم هفته پارالمپیک در آغاز سال آینده فعالیت خود را شروع نماید.
کد خبر : ۶۲
اشتراک در