۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۴
پیام رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان به مناسبت گرامی داشت روز ملی پارالمپیک
اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان به مناسبت ۲۴ مهر، روز ملی پارالمپیک پیامی را صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و توان یابان؛ سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان به مناسبت ۲۴ مهر، روز ملی پارالمپیک پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
“ورزشکاران جانباز و توان یاب انسان‌هایی هستند که از هرفرصتی برای بالندگی و تعالی بهره می‌گیرند تا ثابت کنند که خواستن توانستن است.این روز متعلق به انسان هایی است که با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین و با خودباوری، تلاش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و بالندگی ورزش کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف ورزشی، گام های موثری بردارند.
 
اینجانب فرارسیدن روز ملی و هفته پارالمپیک را به ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان جانباز و توان یاب کشورمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندی کاروان ورزشی فرزندان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو را مسئلت می نمایم و امیدوارم توفیقات و درخشش جامعه ورزش جانبازان و توان یابان کشور همچون گذشته در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داشته باشد.
 
در خاتمه لازم می‌دانم تغییر نام فدراسیون را به جانبازان و توان‌یابان سرافراز که انسان‌های با اراده، توانمند و قدرتمند بوده و در تمام این سال‌ها قدرت خودشان را ثابت کرده اند تبریک می گویم.
 
با آرزوی موفقیت در بازی های پاراآسیایی هانگژو
کد خبر : ۶,۱۶۶
اشتراک در