۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۳۹
با  توکل به خداوند متعال و خود باوری موفق خواهید شد
صبح امروز، شنبه ۲۲ مهر ماه دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در کمپ تیم های ملی جانبازان و توان یابان از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بوچیا بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان،دکتر کارگری رییس با همراهی دکتر سلگی معاون ورزش قهرمان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل تمرینات ملی پوشان تیم های والیبال نشسته آقایان و بوچیا و گفتگو با کادر فنی و ملی پوشان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آماده سازی این دو رشته که به زودی به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزام می شوند قرار گرفت.
دکتر کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید که با حضور اسبقیان رییس، حمیدی دبیر و دیگر مسئولین فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان همراه بود بیان کرد: خیلی خوشحالم که امروز با شما دیدار کردم. انجام ورزش بوچیا و والیبال نشسته در کنار شما برای من روز خاطره انگیزی را رقم زد. ما برای اعزام رشته بوچیا به بازی های پاراآسیایی دیدگاه حمایتی داشتیم اما این بدان معنا است که شما باید در کنار بررسی عملکردتان، نگاهی به کسب مقام و تجربه داشته باشید. هدف ما این است که سطح شما را ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: علت ورزش کردن من در کنار شما برای این است که رشته شما را بهتر و بیشتر درک کنم.بوچیا رشته ای که نیاز به دقت و تمرکز بالا دارد و اعتماد به نفس درونی عامل موثری برای موفقیت شما خواهد بود. به خودتان باور و ایمان داشته باشید و از توکل به خداوند متعال غافل نشوید و با مدد گرفتن از ائمه اطهار (س) به طور حتم موفق خواهید شد. با این نگاه که روی سکو خواهید بود راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شوید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان ضمن تشکر از تلاش های مسئولین فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی گفت: والیبال نشسته مهم ترین رشته است و عملکرد شما باعث شده است تا از سطح انتظارات از شما بالا برود. امیدوارم که در این دوره از بازی ها نیز موفق باشید.
 

عکس: رضا جوشقانی

بازدید کارگری  10

بازدید کارگری  1

بازدید کارگری  29
بازدید کارگری  18
بازدید کارگری  9
بازدید کارگری  8
بازدید کارگری  7
بازدید کارگری  4

 

بازدید کارگری  23
بازدید کارگری  22
بازدید کارگری  21
بازدید کارگری  20
بازدید کارگری  19
بازدید کارگری  17
بازدید کارگری  16
بازدید کارگری  15
بازدید کارگری  14

کد خبر : ۶,۱۵۵
اشتراک در