۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۵۰
​بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم‌های ملی پاراتکواندو
دکترغفور کارگری با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو با اعضای تیم و کادر فنی گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکترغفور کارگری صبح امروز سه شنبه هجدهم مهرماه  به همراه سعید سلگی معاون توسعه ورزش قهرمانی کمیته پارالمپیک با حضور در فدراسیون  تکواندو ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان فدراسیون دراردوی تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو حاضر شد و با اعضای تیم های ملی و کادر فنی گفتگو کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این دیدار گفت: دومین بار است که برای دیدار با شما به فدراسیون تکواندو می آیم و این یعنی برای پاراتکواندو ارزش و اهمیت ویژه ای قائل هستیم. اینکه شرایط اردویی مناسبی دارید و فدراسیون امکانات خوبی در اختیار پاراتکواندو قرار داده است؛ خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: ما هم مثل شما در خصوص شرایطی که برای اعزام به مسابقات جهانی مکزیک پیش آمد، ناراحت هستیم. هزینه های این اعزام تامین شده بود و باید پیگیری کنیم که چرا شرایط اعزام فراهم نشده است. امتیازاتی از دست رفت ولی نگران کسب سهمیه پارالمپیک نباشید، به رویدادهایی که شرایط کسب امتیاز داشته باشد، به خصوص مسابقات گرندپری اعزام خواهید شد.

کارگری ادامه داد: شما ورزشکاران حرفه ای هستید. یکی از ویژگی های ورزشکار حرفه ای این است که قدرت مدیریت مشکلات و بحران ها را دارد و روح و روان خود را برای موفقیت در رویدادهای آتی آماده می کند. فرصت حضور در مسابقات مکزیک از دست رفت و برای آن نمی توان کاری کرد. شما باید به هر اندازه که قدرت دارید، روی رویداد مهم بازی های پاراآسیایی متمرکز شوید. در این صورت به همان میزان که قدرت دارید به همان میزان فنی تر، حرفه ای تر و قدرتمندتر هستید. 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و باید عنوان کنم که برای مباحث فرهنگی نیز برنامه هایی داریم که به نحو شایسته از عزیزان قدردانی کنیم.

در این دیدار همچنین مهدی پوررهنما، مریم عبدالله پور و حامد حق شناس به نمایندگی از سایر ملی پوشان در خصوص مشکلات صحبت‌هایی را مطرح کردند.

 
کد خبر : ۶,۱۳۵
اشتراک در