۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۴
رقابت قهرمانان ایرانی در رشته جودو را از دست ندهید/ ملی پوشان ایرانی تیم گلبال مردان در جستجوی سومین طلای بازی های پاراآسیایی
‌کمیته پارالمپیک آسیا (AaPC) با معرفی رویدادها و رقابت‌های پیش‌رو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به حضور قابل توجه تیم‌های گلبال، جودو و والیبال نشسته‌ی ایران اشاره کرد.
 
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و نقل از وب‌سایت کمیته پارالمپیک آسیا، مردان جودو و گلبال نابینایان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از جمله ورزشکاران و تیم‌هایی هستند که رقابت آن‌ها را می‌بایست دنبال کرد.

 

بر این اساس، ورزشگاه شیائوشان لینپو هانگژو به مدت سه روز میزبان مبارزه جودوکاران مطرح جهان و پارالمپیک توکیو خواهد بود. 
میثم بنی‌طبا (در وزن ۶۰- کیلوگرم، کلاس J1)، وحید جدی (۷۳ کیلوگرم، J2) و وحید نوری۹۰+ کیلوگرم، J2) از ایران که به تازگی به عنوان قهرمانی جهان دست یافته‌اند و دو نماینده قزاقستان با عنوان نایب‌قهرمانی پارالمپیک توکیو، پنج جودوکار شناخته‌شده در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی‌اند که نباید رقابت آن‌ها را از دست داد.
همچنین مسابقات گلبال نابینایان نیز از اول تا پنجم آبان ماه برگزار می‌شود و ایران با دو تیم مردان و زنان در این دوره به رقابت می‌پردازد.

 

مردان گلبالیست ایران، در هانگژو، به دنبال صید سومین نشان طلا و دفاع از عنوان قهرمانی‌اند.
چین، نایب قهرمان این بازی‌ها در ادوار گذشته با انگیزه‌ای بالا برای کسب نخستین طلای پاراآسیایی به استفاده از امتیاز میزبانی در خانه‌اش امیدوار است و می‌خواهد این بار فینال متفاوتی را مقابل حریف سنتی‌ تجربه کند.

 

گلبال

کمیته پارالمپیک آسیا پیش از این، در گزارشی پیرامون رقابت‌های والیبال نشسته چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به حضور برجسته مردان همیشه قهرمان ایران در هانگژو و همچنین رقابت تیم ملی بانوان کشورمان، نایب‌قهرمان بازی‌های جاکارتا نیز اشاره کرده بود.
 
کد خبر : ۶,۱۱۳
اشتراک در