۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۴
بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی گلبال مردان
 
 دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک ظهر امروز با حضور درمجموعه ورزشی شهید هرندی تهران ضمن دیدار با مسئولین فدراسیون، از اردوی تیم ملی گلبال آقایان بازدید کرد.
رییس کمیته ملی پارالمپیک، در این بازدید که با همراهی دکتر سعید سلگی، معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک همراه بود اظهار داشت: همواره  پرداختن  به مسائل  فرهنگی  خصوصا در اردوها با هدف هم اندیشی و همفکری باعث، انتقال تجارب و ایده های مد نظر ، انتقال   پیشنهادات و طرح های  فرهنگی نوین را در بر دارد و از این حیث برای ما از اهمیت ویژه ایی برخوردار است لذا  از ملی پوشان  درخواست داریم پرداختن به مسائل فرهنگی را اولویت  رفتار اجتماعی  خود قرار دهند.
وی افزود: گلبال برای ما از اولویت و جایگاه خاصی برخوردار است. شرایطی که گلبال دارد شرایط خوبی است و ما امیدواریم شاهد مدال‌آوری در مسابقات پاراآسیایی هانگژو این رشته پر طرفدار در حوزه نابینایان  باشیم.
محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان  نیز خاطر نشان کرد: ملی‌پوشان گلبال  از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند . امیدواريم با حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم در مسابقات پارآسیایی هانگژوصاحب مدال و سکو شویم.
در این بازدید دکتر کارگری ضمن گفتگویی صمیمانه با اعضای تیم ملی گلبال و نیز کادر فنی، از نزدیک در جریان روند آماده سازی تیم و نیز دغدغه های بازیکنان قرار گرفت.
 
کد خبر : ۵,۹۴۲
اشتراک در