۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۵۰
بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از فدراسیون نابینایان و کم بینایان
 
به گزارش روابط عمومی فدراسوین  نابینایان و کم بینایان، دکتر غفور کارگری صبح امروز ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات فدراسیون، نشست مشترکی با محمد رضا مظلومی ، رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان پیرامون شرایط رشته های این سازمان ، برنامه های فدراسیون در اعزام به مسابقات جهانی بیرمنگام ، فعالیت‌های صورت گرفته و ظرفیت‌های موجود در استانهای ذیربط جهت توسعه کمی و کیفی این مجموعه برگزار کرد. 

در این بازدید دکتر جوانمرد، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و دکتر نیری مدیر حوزه ریاست این کمیته دکتر کارگری را همراهی کردند.

محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نیز ضمن خیر مقدم به رییس کمیته پارالمپیک به همراه کمال جوانمرد دبیر کمیته و تیم همراه طی گزارشی اجمالی از عملکرد فدراسیون و هیاتها ی استانی ، همچنین وجود امکانات ورزشکاران در استانها خواستار حمایت این کمیته ، علی الخصوص مشکلات استان همدان و هرندی تهران شد.
 دکتر غفور کارگری در ادامه مطرح کرد: قرار نیست روال جاری را در مجموعه فعالیتهای کمیته پارالمپیک انجام دهم ، به دنبال این هستیم با کمک فدراسیون ،  رشته شنا و دیگر رشته های نابینایان را به سکوی پارالمپیک برسانیم ، حتی به دنبال آن در دو ومیدانی و جودو ورزشکاران بیش از پیش روی سکو بروند . حتی در نظر داریم سالی ۵ درصد به ورزش نابینایان اضافه گردد. 
مظلومی نیز در پاسخ گفت : قبل از هر چیز باید از نگاه مثبت و خوبتان قدردانی نماییم لذا با توجه به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی اگر حمایت زیر ساختی داشته باشیم میتوان جذب سالی ۵ تا ۱۰درصد به جامعه نابینایان داشت ، بطور مثال دونده نابینای من حتما باید دونده همراه داشته باشد ، نابینایان ما از خیلی امکانات اولیه جامعه محروم هستند. 
دکتر کارگری در پایان با اشاره به اینکه مسابقات پاراآسیایی، و پارالمپیکی رویدادهای مهم در حوزه قهرمانی هستند افزود: باید توجه خاص به اعتبارات فدراسیون ها داشته باشیم، یکی از کارهای مهم کمیته خودکفایی مالی است با سازمان ها و ارگانهای مهم جلسه گذاشته ایم تا بتوانیم تیم هایمان را با استقلال مالی اعزام نماییم.

 

 

جلسه
کد خبر : ۵,۸۴۶
اشتراک در