۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴
با حضور اعضای ستاد و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک؛
سومین نشست ستاد " طرح یاران سلیمانی" برگزار شد
 
سومین نشست هماهنگی ستاد " طرح یاران سلیمانی" به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزارشد.
در این نشست رییس و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، دبیرهیات ورزش جانبازان آجا، نماینده تربیت بدنی نیروی انتظامی و دبیر هیات جانبازان فرماندهی فراجا، نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، بازرس کمیته ملی پارالمپیک و دبیر شورای طرح یاران سلیمانی و نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
در ابتدای نشست دکتر کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت امور مرتبط با این طرح، از حضور مسئولین در برخی استان ها و تشکیل جلسات استانی، و نیز همکاری شایسته هیات ها قدردانی نمود.
در ادامه نمایندگان حاضر در این جلسه گزارشی از عملکرد سازمان متبعوع خود در خصوص پیشروی اقدامات مرتبط با این طرح ارائه دادند و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.
در پایان این نشست مقرر شد فاز اول از طرح مذکور تا پایان تیرماه سال جاری پس از جمع آوری اطلاعات به اتمام برسد. همچنین نمایندگانی از سوی کمیته ملی پارالمپیک جهت بررسی پیشروی امور در استان ها معرفی شدند.
همچنین مقرر شد آمار و اطلاعات دریافت شده تا پایان تیر ماه به کمیته ملی پارالمپیک ارائه شود و پس از تجمیع آمار و دسته بندی های لازم، طی مراسمی حضوری، از افراد جذب شده جهت انجام کلاس بندی پزشکی دعوت شود و پس مشخص شدن کلاس پزشکی، نفرات به فدراسیون های مربوطه به جهت تعیین رشته و سایر اقدامات اولیه برای شروع فعالیت های ورزشی معرفی شوند.
در پایان نیز دکتر سید محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به عنوان " مدیر طرح یاران سلیمانی" منصوب شد.
 

جلسه  2

جلسه  8
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  1

کد خبر : ۵,۸۰۴
اشتراک در