۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۳
آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان از هشتم تیرماه
 
 اردوی متصل به اعزام تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به مسابقات جهانی پاریس در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ،علی  اصغر هادیزاده  از ترکیب ۴ نفره  تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران و آغاز اردوی تدارکاتی در تهران خبر داد.
سرمربی تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ فرانسه - پاریس گفت: پس از تصمیم گیری فنی  نفرات اعزامی  دوومیدانی مشخص شد و ۴ورزشکار  آقایان قرار است از عصر روز پنج شنبه ۸ تیر ماه در اردوی آماده تدارکاتی تیم ملی در تهران تمرینات خود را تا اعزام به مسابقات پیگیری کنند.
 وی در خصوص اعلام ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: پس از جلسه فنی در  فدراسیون و بحث و تبادل نظر کارشناسان در خصوص برررسی و ارزیابی نتایج به دست آمده از عملکرد ورزشکاران در مسابقات انتخابی و رکوردگیری اسامی ۴ ورزشکار را به عنوان ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاریس مشخص کردیم که قرار شد از روز ۸ تا ۱۲ تیر ماه در اردوی آماده سازی متصل به اعزام در تهران  حضور یابند.
وی افزود:  امیر خسروانی، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد و علی پیروج  ۴ ورزشکاری هستند که جهت شرکت در مسابقات جهانی دو ومیدانی به تیم ملی دعوت شده اند.
ملی پوشان مدعو تمرینات خود را زیر نظر علی اصغر هادیزاده، سرمربی تیم ملی و هرمز راد صادقی نیا و امیر محمد صلح میرزایی، مربیان تیم ملی انجام می دهند.
رقابتهای پارادو ومیدانی جهانی پاریس از ۱۲ تا ۲۵ تیرماه برپاست.
 
کد خبر : ۵,۷۵۴
اشتراک در