۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸
حضور گرم و پر شور در جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن

یوم الله 22 بهمن

روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی; یعنی، استقلال و آزادی بود.

به طور یقین هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله» که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

یادآوری یوم الله 22 بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن; یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

بعد از 36 سال موفقیت و اقتدار روزافزون ملت افتخار آفرین ایران، با تلاش مردم و راهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب، جامعه ورزش نابینایان، معلولین و جانبازان در کنار جامعه ورزشی اعم از (ورزشکاران، مربیان، قهرمانان،‌ پیشکسوتان و...) در راهپیمایی روز چهارشنبه 22 بهمن، برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، و کوبیدن مشت محکمی بر دهان بد خواهان و یاوه گویان، حضور به هم می‌رسانند.

محل حضور اهالی ورزش دراین راهپیمایی، خیابان آزادی،‌ ابتدای خیابان بهبودی، مقابل مسجد صاحب الزمان(عج)، ساعت 9:30 صبح می باشد.
کد خبر : ۵۷۵
اشتراک در