۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۷
مراسم چهلمین روز عروج شهادت گونه سردار علیرضا صفارزاده برگزار شد
 
صبح امروز، بیست و یکم خرداد ماه مراسم چهلمین روز عروج شهادت گونه سردار علیرضا صفارزاده در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور گسترده مسئولین ورزش کشور و ورزش نیروهای مسلح برگزار شد.
در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر ورزش و جوانان، روسا و دبیران کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، روسا و مدیران فدراسیون های ورزشی، جمعی از مدیران ورزشی، رییس بسیج ورزشکاران، رئیس سازمان ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، مسئول تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از فرماندهان یگانها و قرارگاههای سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، مدیران اسبق ورزش، جمعی از مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان و کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، خانواده و دوستان آن مرحوم حضور داشتند.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سرلک و مداحی حاج صادق آهنگران از برنامه های این مراسم بود.
مرحوم سردار صفارزاده هفتم اردیبهشت ماه بر اثر بیماری به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس که ناشی از حملات شیمیایی دشمن در طول جنگ تحمیلی بود، دار فانی را وداع گفت.
وی در سال ۱۳۴۰ در اهواز متولد شد و علاوه بر کسب مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، دارای دان ۷ تکواندو و مدرک مربی گری و داوری این رشته بود و سابقه بیش از ۹۰ ماه حضوربسیجی در جبهه های نبرد حق علیه باطل را دارد.
 

مراسم چهلم  23

مراسم چهلم  2

مراسم چهلم  22
مراسم چهلم  15
مراسم چهلم  9
مراسم چهلم  3
مراسم چهلم  24
مراسم چهلم  21
مراسم چهلم  20
مراسم چهلم  19
مراسم چهلم  18
مراسم چهلم  17
مراسم چهلم  16
مراسم چهلم  14
مراسم چهلم  13
مراسم چهلم  12
مراسم چهلم  11
مراسم چهلم  10
مراسم چهلم  8
مراسم چهلم  7
مراسم چهلم  6
مراسم چهلم  5
مراسم چهلم  4
مراسم چهلم  1

کد خبر : ۵,۷۴۰
اشتراک در