۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۰
حضور دکتر کارگری در اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و وزنه برداری جانبازان و معلولین جوانان
 
رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز از تمرینات ملی پوشان والیبال نشسته بانوان و وزنه برداری جانبازان و معلولین جوانان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دکتر کارگری رئیس و سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون امروز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه در اردو تیم ملی والیبال نشسته بانوان و وزنه برداری جوانان حضور پیدا کردند و از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.
دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در دیدار با بانوان والیبال نشسته بیان کرد: خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. بانوان ما نظم پذیر، مسئولیت پذیر و با دقت هستند و از توان و تحمل بالای جسمانی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: دلایل مختلفی از جمله ظرفیت بانوان و نتایجی که بدست می‌آورند، باعث می شود که به آنها توجه بیشتری کنیم و ما تاکید داریم که نباید به وضعیت موجود بسنده کرد و باید برنامه بیشتری داشته باشیم. ملاک ما در رشته‌های گروهی قرار گرفتن تیم روی سکو است اما برای بانوان احترام قائل هستیم و اگر در رتبه چهارم هم باشند به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزامی می شوند.
دکتر کارگری افزود: مسائل شما را هم مسئولین فدراسیون و هم ما در کمیته ملی پارالمپیک پیگیر هستیم. تیم ملی والیبال نشسته بانوان باید هدف گذاری کند و آن هم کسب مدال طلای پارالمپیک در مسابقات ۲۰۲۸ لس‌آنجلس است و با وجود ویژگی هایی که در شما وجود دارد می توان به این هدف رسید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: اگر برنامه ریزی داشته باشیم، با حمایت مسئولین و همت و تلاش شما این هدف محقق خواهد شد و بانوان ما هم مثل تیم مردان موفق به کسب مدال طلا خواهند شد. البته برای پارالمپیک پاریس هم به فکر سکو باشید. با اراده و همت قوی‌تان و توکل و اعتقاد به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و انجام صحبت‌های کادر فنی و با امیدواری می توانید برای فتح قله‌های بزرگ آماده شوید و سیر صعودی داشته باشید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در دیدار با تیم ملی وزنه برداری جوانان بیان کرد: از تلاش شما لذت بردم و روحیه گرفتم.مدال آوران پاراآسیایی هستید. آینده برای شما است و جای رشد دارید و هر چه همت به خرج دهید پیشرفت خواهید کرد.
وی تصریح کرد: شما نوجوان و جوان هستید و با همت و اراده و توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار( علیهم السلام) و استفاده از راهنمایی مربیان حتما می توانید در تیم بزرگسالان هم موفق باشید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شما قهرمانان ملی هستید و به شما افتخار می کنیم. شما نشان دادید معلولیت نه تنها شما را محدود نکرده است بلکه با نشاط در عرصه ورزش تلاش می کنید.امیدوارم در مسابقات جهانی نتایج درخشانی را بدست آورید.

 

عکاس: رضا جوشقانی
 

بازدید 8
بازدید 7
بازدید 6
بازدید 5
بازدید 4
بازدید 3
بازدید 1

کد خبر : ۵,۷۳۶
اشتراک در