۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ۰۹:۲۷
یازدهمین دوره پاراالمپیک زمستانى سوچی / صادق کلهر فردا عازم سوچى مى شود
صادق کلهر نماینده اسکى جانبازان و معلولین کشورمان، صبح فردا عازم سوچى محل برگزارى یازدهمین دوره مسابقات پاراالمپیک زمستانى 2014 در روسیه مى شود.
به گزارش روابط عمومى کمیته ملى پاراالمپیک، نماینده اسکى کشورمان طى روزهاى 22 و 24 اسفند ماه جارى بترتیب در مسابقات اسلالوم کوچک و بزرگ شرکت خواهد کرد.
صادق کلهر قبل از عزیمت به سوى شهر سوچى میزبان رقابت هاى پاراالمپیک در گفت و گو با روابط عمومى کمیته، آمادگى مطلوب خود را براى حضور در مسابقات اسکى پاراالمپیک اعلام کرد، کلهر همچنین گفت: من با شروع فصل سرما تمریناتم را شروع کرده ام و فکر مى کنم در آمادگى خوبى بسرمى برم. وى اضافه کرد: پیش بینى نتایج در اسکى ممکن نیست و بسیاری از قهرمانان دنیا در المپیک ها شانسى نداشته اند، کلهر افزود: نسبت به دور پیشین پاراالمپیک زمستانى تجربه بیشترى دارم و سعى مى کنم در حد بضاعت و توانم تلاش کنم و نتیجه بگیرم.
کلهر همچنین گفت: این پنجمین دوره است که در مسابقات پاراالمپیک زمستانى حضور دارم و مدتهاست که تنها نماینده اسکى پاراالمپیک کشورمان هستم، امیدوارم شرایط براى این ورزش در حوزه معلولین و جانبازان به گونه اى باشد که در کنار من اسکى بازان بیشترى امکان رشد داشته باشند. وى تصریح کرد: لوازم و تجهیزات اسکى از اروپا وارد کشور مى شود و گران است، که انشاا... با رفع محدودیت ها فضا براى ورود اسکى بازان جدید پاراالمپیکى بوجود آید.


لازم به ذکر است یازدهمین دوره پاراالمپیک زمستانى سوچى طى روزهاى 16 لغایت 25 اسفند ماه جارى با شرکت 600 ورزشکار از 47 کشور ، در روسیه برگزار مى شود. دو دهکده در نزدیکى محل مسابقات، پذیرایى و اسکان هیات هاى اعزامى کشورها را برعهده دارند.


1600 ورزشکار و هیات همراه در مسابقات پاراالمپیک زمستانى 2014 سوچى حضور دارند و بیش از 2000 داوطلب و نیروى اجرایى وظیفه برگزارى این رقابت ها را برعهده دارند.
کد خبر : ۵۷
اشتراک در