۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۳
نگاهی به ترکیب هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا / ایران میزبان نمایندگان ۱۳ کشورآسیایی خواهد بود
 
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا به ریاست ماجد راشد، رییس کمیته پارالمپیک آسیا طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا در حال حاضر متشکل از ۱۶ عضو است که ۶ نفر از آنها متشکل از رییس، ۲ نایب رییس، رییس کمیته ورزش بانوان و ۲ عضو دیگر از طریق مجمع عمومی برای مدت ۴ سال انتخاب می شوند.
چهل و دو کشور آسیایی در کمیته پارالمپیک آسیا عضویت دارند و هیات اجرایی مجموعاً نماینده مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا و مسئول تعیین خط مشی‌ها و حصول اطمینان از اجرای دستورالعمل‌های تعیین شده توسط اعضای مجمع عمومی است واین شورا حداقل سه بار در سال تشکیل جلسه می دهد .
بیست و نهمین جلسه هیئت اجرایی APC، دسامبر سال ۲۰۲۲ در دبی، امارات برگزار شد و در سی امین نشست که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد،علاوه بر ماجد راشد، رییس اماراتی کمیته پارالمپیک آسیا، ۱۵ عضودیگر از کشورهای امارات، ژاپن، فیلیپین، ازبکستان، پاکستان، کره جنوبی، مغولستان، هنگ کنگ، قزاقستان، مالزی و تونس حضور دارند.
افزون بر اعضای هیات اجرایی، کادر اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا اعم از مسئول اداری، مدیر تشریفات، مسئول اجرایی، دستیار رییس و عکاس نیز در این نشست حضور خواهند داشت.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه به میزبانی تهران و در تالار پارالمپیک واقع در ساختمان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.
 

اسامی هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا 

جدول

کد خبر : ۵,۶۶۱
اشتراک در