۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۰۶:۲۶
تجلیل سازمان بهزیستی از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی

در این مراسم که سالن سوره برگزار شد، علاوه بر لوح تقدیر به مدال آوران طلا هر کدام 6 میلیون تومان، مدال آوران نقره 4 میلیون تومان و برنزی ها 3 میلیون تومان اهداء شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سخنگویی گزارشی از نتایج به دست آمده از سوی کاروان ورزشی غدیر در بازی های پاراآسیایی اینچئون ارائه کرد.

سپس رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان از تاریخچه شکل گیری ورزش جانبازان و معلولان مطالبی را برای حاضران بیان کرد.

محمود خسروی وفا ضمن گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، ورزش جانبازان و معلولان را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: افتخارات زیادی از سوی این عزیران در مدت 35 سال فعالیت ورزش جانبازان و معلولان به دست آمده است.

در ادامه این برنامه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه های این وزارت خانه برای برطرف کردن مشکلات معلولان گفت و تاکید کرد: مسکن و شغل دو نیاز مبرم و ضروری معلولان است که برنامه خوبی برای برطرف کردن آنها در دولت یازدهم تدوین شده است.

سپس از مدال آوران کاروان ورزشی غدیر که موفق شده بود در بازی های پاراآسیایی اینچئون 120 مدال رنگارنگ کسب کنند با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ورزشی قدردانی شد.

کاروان ورزشی غدیر چندی قبل در بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی موفق به کسب 37 مدال طلا ، 52 مدال نقره و 31 مدال برنز شده بود.















کد خبر : ۵۶۳
اشتراک در