۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۲۰
مراسم تشییع و خاکسپاری سردار صفارزاده در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار شد
 
مراسم تشییع سردارسرافراز جانباز علیرضا صفارزاده با حضور گسترده مسئولین جامعه ورزش کشور، همرزمان و دوستان در بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه ( س) برگزار و پیکر پاکش در بهشت معصومه (س) شهرقم به خاک سپرده شد.

آیت الله دکتر اعرافی، مدیر حوزه علمیه قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر پیکر وی نماز خواند و مراسم تشییع نیز با مارش نظامی و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران برای این سرباز وطن، برگزار شد.

در این مراسم روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، جمعی از معاونین وزیر ورزش و جوانان، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، جمعی از مسئولین ورزش نیروهای مسلح و بسیج، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، روسا و مدیران فدراسیون های جانبازان و معلولین، پهلوانی و زورخانه ای، پزشکی و ورزشی ،خانواده، دوستان و همرزمان آن مرحوم در محل بهشت معصومه (س) حضور داشتند و یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشتند.
مراسم یادبود سردار جانباز علیرضا صفارزاده روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ واقع در تهران، بزرگراه بسیج، سه راه تختی، بلوار هجرت ( شهیدان سرباز)، شهرک فجر نیروی زمینی سپاه، مسجد امام حسن (ع) برگزار خواهد شد.
سردار صفارزاده علاوه بر حضور طولانی مدت در جبهه های نبرد حق علیه باطل و جانفشانی در دوران دفاع مقدس نیز به عنوان مربی دان هفت تکواندو و مدیری خدوم، مسئولیت پذیر و شریف در عرصه های گوناگون به ویژه ورزش حضور داشت و در حوزه  ورزش نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک منشا خدمات بسیاری بود.
 

مراسم صفارزاده  21
مراسم صفارزاده  20
مراسم صفارزاده  19
مراسم صفارزاده  18
مراسم صفارزاده  17
مراسم صفارزاده  16
مراسم صفارزاده  15
مراسم صفارزاده  13
مراسم صفارزاده  12
مراسم صفارزاده  11
مراسم صفارزاده  10
مراسم صفارزاده  9
مراسم صفارزاده  8
مراسم صفارزاده  7
مراسم صفارزاده  6
مراسم صفارزاده  5
مراسم صفارزاده  4
مراسم صفارزاده  3
مراسم صفارزاده  2
مراسم صفارزاده  1

کد خبر : ۵,۶۰۸
اشتراک در