۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
آغاز اردوی تیم ملی پاراتکواندو از پنجم فروردین
 
اعضای تیم های ملی پاراتکواندو بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی از پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ تمرینات خود را از سر می گیرند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم های ملی پاراتکواندو آقایان و بانوان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنند، با برگزاری آخرین جلسات تمرینی خود به  تعطیلات نوروزی رفتند. طبق اعلام کادرفنی تیم ملی های پاراتکواندو آقایان و بانوان، تمرینات از روزپنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ از سر گرفته خواهد شد.
مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی، نرگس جوادی، روزا ابراهیمی، رومینا چمسورکی، لیلا میرزایی، مرضیه نصراللهی و آیلار حاجی تکواندوکاران حاضر در اردوی بانوان، محمد طاها حسن پور، علیرضا بخت، امیرحسین علیزاده عرب، امیرمحمد حقیقت شناس، سعید صادقیان پور و حامد حق شناس در اردوی مردان حضور خواهند داشت. 
هدایت تیم ملی پاراتکواندو بانوان بر عهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی  و زهرا حاجیوند به عنوان مربی، کشاورز را همراهی خواهند کرد.  هدایت تیم ملی آقایان نیز بر عهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است و علی کریمی صابر نیز به عنوان مربی وی را همراهی خواهد کرد.
فدراسیون جهانی تا کنون  محل برگزاری و تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی جهان را اعلام نکرده است.
 
کد خبر : ۵,۵۲۶
اشتراک در