۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۵۹
افزایش سرانه اردویی بازی های پاراآسیایی هانگژو از سال آینده / برگزاری ستاد بازی های پاریس ۲۰۲۴ پیش از سال جدید
 
یازدهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به ریاست دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور اعضای ستاد و به میزبانی این کمیته برگزار شد.
در ابتدای این نشست کلیه مصوبات نشست پیشین، مرور و گزارش افرادی که مسئول پیگیری مصوبات بودند، قرائت شد. در این خصوص می توان به اجرایی شدن حمایت از ورزشکاران نابینای مطلق اولولیت چهارم، اصلاح درصدی از مشکلات مربوط به برگزاری اردوهای هانگژو در فدراسیونها، تاکید ویژه بر حمایت از بانوان ورزشکار اولویت چهارم و نیز ورزشکاران جانباز دارای اولویت چهارم، بازنگری در خصوص کلاسبندی، بررسی موارد مربوط به روان شناسی و ... اشاره نمود.
همچنین تصویب شد سرانه اردویی ورزشکاران از ابتدای سال ۱۴۰۲ افزایش یابد تا برنامه های مورد نظر کادر فنی و فدراسیون ها برای هر چه بهتر برگزار نمودن اردوهای آمادگی بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با قوت انجام شود.
از دیگر مصوبات می توان به برگزاری نشستی برای بررسی نواقص موارد فرهنگی در اردوها اشاره نمود. همچنین بر اساس مصوبات قبلی، مجددا تاکید شد که فدراسیون های همکار که در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ دارای نماینده هستند، لیست بلند ورزشکاران خود را پیش از سال جدید و حداکثر تا ۲۴ اسفند به کمیته ملی پارالمپیک تحویل نمایند.
تاکید بر حمایت ویژه از ورزشکاران رشته بوچیا نیز از مصوبات این نشست بود.
دکتر کارگری در پایان این نشست بر اهتمام کلیه اعضای ستاد بر اجرای مصوبات  تاکید نمود و اعلام کرد که اولین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ پیش از سال جدید برگزار خواهد شد.
 

ستاد هانگژو 2

ستاد هانگژو 10
ستاد هانگژو 9
ستاد هانگژو 8
ستاد هانگژو 7
ستاد هانگژو 6
ستاد هانگژو 5
ستاد هانگژو 4
ستاد هانگژو 3
ستاد هانگژو 1

کد خبر : ۵,۴۷۴
اشتراک در