۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۰۷
برگزاری مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور پارا وزنه برداری آقایان با حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک
 
بیست و نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور پاراوزنه برداری آقایان که با عنوان "جام فجر" و با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد به کار خود پایان داد.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور پارا وزنه برداری آقایان  با حضور جهانگیرزاده نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی، دکتر کارگری رییس و سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک، عزام الزعبی نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و مدیران فدراسیون، رضازاده رئیس انجمن وزنه برداری برگزار شد.
در این مراسم عزام الزعبی نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: خیلی خوشحالم که تیرماه سال آینده مسابقات بین المللی در کشور شما برگزار می شود. شما در این رشته می توانید بالاترین سطح مسابقات را برگزار کنید. باتوجه به سالن، تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارید از نظر من قابلیت میزبانی بالاترین سطح از مسابقات را در کشور خود دارا هستید.
ناظر بین المللی پارالمپیک ضمن تشکر از همه کسانی که به نوعی در برگزاری این رقابت ها کمک کردند، افزود: ما در کشور خودمان در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ میزبان سیامند رحمان بودیم که ورزشکار بسیار خوب شما توانست رکورد جهان را ارتقاء ببخشد.از پارالمپیک ۱۹۹۲ بارسلونا تا پارالمپیک توکیو در این رشته فعالیت داشتم و حاضرم تجاربم را در اختیار شما قرار دهم.
عزامی الزعبی در پایان گفت: من پیام آور تشکر و قدردانی مسئولان کمیته پارالمپیک اردن هستم و ما مایلیم با تیم شما اردوهای مشترکی را برگزار کنیم.
در این مراسم تندیس مسابقات از سوی ریاست فدراسیون به دکتر کارگری و عزام الزعبی اهدا شد.
 

اختتامیه  10
اختتامیه  9
اختتامیه  8
اختتامیه  7
اختتامیه  6
اختتامیه  5
اختتامیه  4
اختتامیه  3
اختتامیه  2

کد خبر : ۵,۴۵۰
اشتراک در