۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰
یک مدرسه ویژه میزبان رقابت های بولینگ روی چمن بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ شد
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از وب سایت کمیته پارالمپیک آسیا، یک مدرسه ویژه در شهر هانگژو به عنوان میزبان رقابت های بولینگ روی چمن معرفی شد. 
«ونهویی»، تنها مدرسه‌ای‌ در شهر هانگژو است که محل برگزاری رقابت های یکی از رشته های حاضر در بازی‌های پاراآسیایی نیز هست.
یان لیپینگ، مدیر مدرسه " ونهویی" در این خصوص گفته است: به تعویق افتادن بازی ها این فرصت را افزایش داد تا هانگژو زمان بیشتری برای آماده سازی خود برای بازی ها داشته باشد. تا آنجا که به مدرسه مربوط می‌شود، می‌توان به طور کامل، از امکانات و تجهیزات موجود در محل بازی‌ها برای ارتقای کیفیت آموزش استفاده کرد.
وی افزود: اینکه دانش آموزان این مدرسه می توانند در همان محلی که مسابقات درون قاره‌ای آغاز می‌شوند، صبح ها بدوند، کلاس‌ ورزش داشته باشند، مسابقات ورزشی برگزار کنند و پیش از قهرمانان بازی‌های آسیایی، روی سکو بروند، تجربه شگفت انگیزی محسوب می شود.
به طور کلی در این مدرسه بسیاری از معلمان همزمان چند مسئولیت دارند که شامل بیست وظیفه می‌شود؛ به‌کارگیری امکانات موجود در محل برگزاری، نگهداری از آنها و خدمت‌رسانی به تماشاچیان از جمله این وظایف‌اند. معلمان حرفه‌ای مسئول آموزش روزانه نیز هستند.
همچنین یکی از شاخصه‌های مدرسه ونهویی، تأسیس انجمن بولینگ روی چمن بوده که با شکل‌گیری این انجمن، برای معرفی این رشته به دانش‌آموزان و لذت از این رشته، همواره به طور منظم مسابقات آن را برگزار کرده است.
در برنامه‌های آتی مدرسه با هدف جذب مخاطبین بیشتر به این ورزش، سرفصل‌هایی مانند آغاز برگزاری دوره‌های بولینگ روی چمن و تدوین فصلی جدید برای آموزش و تمرینات، برگزاری مسابقات داخلی و خارجی دیده شده است.
بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از ۳۰ مهر تا ۶ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
 
کد خبر : ۵,۴۴۳
اشتراک در