۲۴ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۳۱
اولین گردهمایی مسئولین کمیته های ورزش همگانی سراسر کشور برگزار می شود
حسین شهریاری، معاون ورزش همگانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از برگزاری اولین گردهمایی و هم اندیشی مسئولین کمیته های ورزش همگانی هیات های سراسر کشور خبر داد.

شهریاری افزود: هدف از برگزاری این نشست، توجیه مسئولین کمیته های همگانی در استان ها و تبیین سیاست ها و برنامه های فدارسیون در خصوص ورزش همگانی برای ایشان است.

وی در ادامه گفت: گزارش اقدامات انجام شده توسط معاونت ها و مدیریت های مختلف فدراسیون درخصوص ورزش همگانی و نیز آغاز به کار رسمی کمیته های ورزش همگانی در استان ها از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

شهریاری خاطر نشان کرد: تعدادی اقلام اطلاع رسانی نظیر پوسترهای تبلیغاتی طراحی و چاپ شده تا در اختیار هیات های استانی قرار گیرد و در سطح شهرستان های هر استان پخش شود. محتوای این پوسترها دعوت از عموم جانبازان و افراد دارای معلولیت ساکن در شهرهای مختلف برای ثبت نام در هیات ها و آغاز فعالیت های ورزشی است که این اقدام در ایام مبارک دهه فجر اتفاق می افتد.

وی افزود: شروع نهضت همگانی ورزش همگانی در استان های سراسر کشور از دهه مبارک فجر اتفاق می افتد و پس از آن ثبت نام از نفرات داوطلب برای آغاز فعالیت های ورزشی صورت می گیرد. از دیگر برنامه های مد نظر می توان به برپایی ایستگاه های ورزش در سطح استان ها، آغاز گل گشت های خانوادگی و همایش های ویلچر رانی و راه پیمایی و ... اشاره کرد.

گردهمایی دو روزه ورزش همگانی طی روزهای 23 و 24  دی ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.
کد خبر : ۵۳۹
اشتراک در